Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha denk het wel ja

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

oeh spannend

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja echt wel, merk ook dat nu ik wat beter in mijn vel zit dat het ook beter gaat tussen leon en mij. Echt super gewoon. Ga straks zn agenda een bekijken wanneer we een avondje voor ons zelf plannen, of een dagje, dan gaan we wat leuks doen en savonds lekker ergens eten.

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zwaar is dat he, aan het begin van de BV. Je vertelde geloof ik ook dat Maureen veel zuigbehoefte heeft, dus dat zal de boel ook ff extra pijnlijk maken. Weet nog toen met MEes dat hij inderdaad en veel zuigbehoefte had en zoog met de kracht van een stofzuiger dus ja, dat wil dan wel. Had idd ook bloedende tepels, maar ook bij mij gaf toen het tepelhoedje uitkomst. Mij zeiden ze toen het zsm zonder te gaan proberen, maar achteraf wou ik dat ik dat nooit gedaan had, want zonder hoedje ging het steeds slechter en uiteindelijk lukte het dus niet meer.
    Goed advies anders nog even vragen de komende dagen aan de kraamverzorgster of aan je VK als ze langskomt!

En?? Is ze inmiddels al gewogen?

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik had bij maud al problemen, maar met tepelhoedjes ging het prima.
    ik had bij morris alleen geen zn in weer tepelhoedjes dus heb na een kleine week modderen gezegd dat ik het niet meer deed (na heel veel tranen en gemopper van remco)
    dus bij sam heb ik het van tevoren al gezegd dat ik het niet zou doen.

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje wat goed van Esmée zeg!! En wat fijn voor jullie!!!!!!! Volhouden Esmée'tje!!!!!!!!

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

wil je humeur niet verpesten hoor maare je moet nog wachten tot februari anders is het kindje er voor november ;):D

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ach gosssssssss :). Zo heerlijk tevreden en rustig ziet ze er ook steeds uit!! Goed hoor!!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    En als ik dit lees, ben ik blij dat ik sowieso nooit aan bv begonnen ben.. *gruwelt ff van het idee kloven en bloedende tepels*

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje meid, nog steeds zo veel migraine? Heb je er geen tabletjes voor? Niet dat je daar nou zo fit van wordt, maar toch ;)

De verkoudheid heerst op het juli forum want een boel kindjes en mama's hebben er last van ;)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D :D Maar jah, je moet misschien ook nog even proberen.. en in de stemming komen enzo.. hoe het ook al weer moest :p

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik zou gewoon bellen om het even te overleggen!!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Athalia, beterschap, en sterkte met Jasmijn!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

christiea voor jou een hele dikke knuffel
    wat een rotsituatie

en verder weet ik het echt ff niet
    wordt continu bij de laptop weggehaald
    dan weer telefoon dan weer 1 van de kids
    moest ook heel wat lezen, maar heb er snel doorheen gescrolled vooral op het laatst

hier verder alles prima
    sam had gister heeeeeeeeel veel last van tandjes er komen er een stuk of 6 door voor zover ik kan zien, want ze laat het niet echt goed toe. verder is ze weer beter.

ik ga me ff nmaken dan kan maud weer ff op mybee naar k3 zoeken

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    En je had het net over vitamine AD? Waar is A dan voor? Mees krijgt wel D namelijk, maar geen A

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    6 das niet weinig ;) Succes! LK.

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje wat een goed nieuws bij iedereen zeg!!! Jammer genoeg is manlief bij mij een van de weinige juli mannen volgens mij die echt niet omgaat en dat ook denk ik niet meer gaat doen :(

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Noof krijgt ook geen A.. dat zit ook wel in leverworst enzo geloof ik.. Die krijgt alleen d druppeltjes extra.

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik heb het met hangen en wurgen dmv kolven vol kunnen houden tot 4 maanden, maar het was echt slopend weet ik nog. Maar ik wou zoooooo graag, en vond het zoooo erg dat het niet lukte.

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :(

Ach hier is het andersom ;) Byron wil liever nog een ukkie dan mij.. Dat kan dus ook nog.

Share This Page