Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt echt allemaal steeds onveilig voor ze, he! Echt nergens meer iets laten slingeren, anders is het weg;)

Hier zat Arinde net bij leidingen van de radiatoren. Ik had al een paar keer gezegd dat het heet was en dus 'au' deed. Maar ze bleef er steeds weer naar toe gaan. Toen heb ik haar maar even laten gaan. Dus ging ze heel voorzichtig voelen en zei ze 'au'. En steeds deed ze het weer, maar ze weet het nu dus wel en dan moet ze het zelf maar voelen hoor:)

Hoop inderdaad voor je dat het niet doorzet en dat je morgen alleen nog maar wat verkouden bent en verder niet!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Helaas nog niet, hij doet al een hele tijd stapjes langs de tafel, bank en overal achter en heeft laatst 2 stapjes los gedaan maar verder dan dat komt hij nog niet. Wel kan hij inmiddels zelf de trap op lopen dus dat scheeld wel een stuk.

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heel handig! alleen ze moeten niet tegelijkertijd op vakantie gaan....8)

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind de stilte niet erg hoor;) Moest alleen even bedenken wat ik zou gaan doen.
    Maar ben nu dus bezig met fotoalbum van Arinde aan het bijwerken. Had al een poos geleden foto's bij besteld van mei tot begin september. Dus die ben ik nu aan het inplakken. En ondertussen lekker forummen.

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wat goed zeg!!!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He, getverderrie zeg!! Arme Joost en arme Ramoon!!! :(:( Is ze net bijgekomen van de ene schrik over het gewicht, nu dit weer :(. Maar dat benauwde kwam toch door die luchtweginfectie??

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel jammer dan ja. Want voordat hij dan echt zo goed loopt dat je hem bijna niet meer hoeft te tillen, dat zal dus nog wel even duren;)

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, gaat inderdaad snel want zie in je banner dat je alweer op de 16 weken zit!!!! Goh zeg, maar dat komt natuurlijk omdat je nu ook zo druk bent met Julian, toch een stuk drukker dan toen je nog zwanger was van Julian en jij en Roeland nog met jullie tweetjes (+honden ;)) waren.

Ben je nog op pad geweest voor de kinderkamer?

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wel goed idd dat je haar even voorzichtig zelf hebt laten merken dat het zeer doet en ze er niet aan moet zitten. WEl goed ook van Arinde dat ze daar dan de volgende keer op let. Mees is zo eigenwijs en hardleers dat hij het de volgende keer net zo hard weer doet. Zo had hij straks zijn duimpje een beetje (niet erg hoor, moest meer huilen van de schrik en de vermoeidheid dan de pijn) tussen de keukenla, maar toen ik hem getroost had en hij weer vrolijk was, deed het het net zo hard gewoon weer ;)

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Thanx!! ja ben ook blij!! :)

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heeft hij wel een loopauto? Dat scheelde toen bij Mees enorm toen ik die gekocht had, liep hij na ongeveer een week gewoon zelfstandig!

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nope, dat heb ik dus ook met mijn moeder. Die past op woensdag standaard op, maar als ze een keer niet kan zit ik idd meteen dat ik vrij moet nemen ;)

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Uhhhh, ik ben nog met plakken bij oktober 2008 :):):)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    In december ga ik samen met moeder naar groningen om voor een kast en bed voor Julian te kijken. Dan kunnen we de rest van de kamer al klaar hebben zodat Julian eerst nog met zijn ledikant erin kan en dan in januari kan hij (hopelijk) in zijn nieuwe bed slapen, moet hij natuurlijk wel echt kunnen lopen tegen die tijd;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    spannend!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou het zit haar ook niet mee zeg! hopelijk is het niets ernstigs

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihih, ja, dat zou wel handig zijn, maar goed, dat met die loopauto hielp hier dus echt goed hoor!

Leuk hoor nieuwe meubels uitzoeken!! Heb je al enig idee? Volgens mij had je dat laatst hier al verteld, maar dat heb ik toen niet helemaal gevolgd :)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja die heeft hij al sinds zijn verjaardag en daar loopt hij mee als hij erop zit maar ook als hij erachter staat, dan wel voorover gebogen want er zit geen stang of rugleuning ofzo achter.

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja, nog ff een foto van Mees (en mijzelf;)) met de koeien.... van vorig weekend....

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ahhh... leuke jas trouwens!

Deel Deze Pagina