Mijn moeder past elke vrijdag op maar die vind het zo leuk om op te passen dat ze ervoor zorgt dat ze er altijd op vrijdag is hahaha
Ja, mijn moeder in principe ook wel hoor, maar soms moet ze toch incidenteel een paar uur werken of zo is ze in februari met mijn vader een midweekje weg. Groot gelijk hoor, maar dan zit je wel meteen dat je iets anders moet zien te regelen en meestal komt dat neer op een vrije dag opnemen
ja en mijn ouders en schoonouders gingen dus 3 en 2 weken met vakantie oftewel ik moest 6 dagen opnemen!!! gelukkig heeft toen mijn vriendin die op maandag altijd vrij is die 2 maandagen op gevangen anders ben ik zo door mijn dagen heen! volgend jaar ga ik ook in die weken op vakantie!! dat scheelt weer!!
Nee, is het ook niet, maar ik heb dagen bij moeten kopen om de donderdagen in de maanden november tot februari te overbruggen dus ik zit dit jaar heel krap in mijn dagen. NA je ouderschapsverlof mag je nl. niet meteen een urenvermindering aanvragen en moet je eerst 3 maanden terug naar je formele arbeidsduur (in mijn geval 32 uur). Dus ik moet 3 maanden lang elke donderdag vrij nemen (dan heb ik geen opvang voor Mees) voordat ik per februari formeel 24 uur ga werken.
ingrid, wat ga je hard!! al bijna 20 weken echo!! ramoontje, sterkte met joost. hopelijk is het niks ernstigs. mirrem, leuke foto! en vrije dagen opnemen is niet erg, je moetze alleen wel hebben!!
Meiden, ik ga er ook van tussen. Ga lekker op de bank en desperate housewives kijken, onder het genot van.......... een beker hot coldrex
Weet niet of ik erna nog online kom dus alvast een hele fijne avond voor iedereen en slaap lekker voor straks!!!