Lastig is dat he! Dan denk je echt van: je hebt het toch gevoeld net? Maar het lijkt dan wel alsof ze dat toch nog niet zo beseffen!
hot coldrex, paracetamol met vitamine C, moet je oplossen in heet water en dan opdrinken, tegen de griep
Is inderdaad verschillend, mijn schoonzusje zit in het onderwijs en die heeft ook 1 dag ouderschapsverlof opgenomen en die moet na haar verlof in ieder geval een half jaar haar normale uren weer werken anders moet ze haar zwangerschapsverlof weer terug betalen.
half, was net een spannende film op op film1 en nu zit ik csi miami te kijken en ondertussen te wachten op roeland die naar de fysio van de voetbal moest maar dat zou niet zo lang duren en is nu toch al wel 1,5uur weg
ben wel alleen thuis dus zou het eigenlijk wel moeten doen....zucht...ik ga me maar naar boven slepen en dan met de tv aan strijken... eerst nog een speculaasje...!!
Dat doe ik ook altijd onder het strijken. Even lekker een filmpje kijken via uitzendinggemist ofzo. Dan vind ik het altijd best relaxed.