Hier heeft er eentje ook heel erg liggen kwekken in haar slaap. Doet ze normaal nooit. Hele verhalen over Tygo?
Vind ik ook. Ik moest mijn man het huishouden leren toen we gingen samenwonen Verwend door zijn moeder, zorg maar dat Jurre niet zo wordt, anders krijg je straks nog strijd met je schoondochter (en gaat zij zich lopen beklagen op één of ander zwangerschapsforum )
Super zeg voor Jor! Vertelt hij vanochtend vast vol enthousiasme in de klas over zijn grote overwinning!
Wat schattig, ze heeft vlindertjes in haar buik! Moet je maar even een foto van Tygo bij haar bedje neerzetten!
Speaking about schoonmoeders....... De mijne belde zaterdagmiddag of we nog op bezoek kwamen. Ik haar vertellen dat dat niet ging omdat we al visite kregen, maar dat we zondag wel even kwamen. Nou, ze moest nog even kijken want ze wilden naar de dierentuin. Zondag een sms dat ze toch naar de dierentuin gingen. Prima, dus ik leg Marin rond 14.00 uur op bed. Om half 3 smsten ze dat ze thuis waren. Dus mijn man terug smsen dat Marin net lag te slapen en dat we dus thuis bleven. En wie staat er een half uurtje later op de stoep? Juist, mijn schoonouders. Dus ik nogmaals zeggen dat Marin slaapt. Wat zegt mijn schoonmoeder? ? "Gewoon even wakker maken, kan ze leren om weer in slaap te komen" Toen werd ik toch wel even boos en heb haar geantwoord dat dat echt niet ging gebeuren. Pfff, tien minuten later gingen ze weer naar huis. PRIMA! (had ze mijn man maar moeten leren om wat in het huishouden te doen, dan had ik nu niet over haar geklaagd )
Ja vreselijk hè die schimmel!? Wij hebben het helaas ook in onze nieuwbouwwoning. We zitten daar sinds september 2006 en nu hebben we al zwarte vlekken op ons plafond en in de voegen. En het stomste is: wij hebben eigenlijk 24/7 het raam open staan en er draait 24/7 zo'n luchtafvoersysteem .