klopt die zit tussen zijn boventanden, zijn inderdaad wel wat groter geworden en door de kiezen en hoektanden is alles denk ik wat meer naar elkaar toe geschoven.
Mysterie guest, dat doet me denken aan een TV programma. Doet ie het of doet ie het niet, was het dat geloof ik. Mysterie guest bent u een juli mama?
hahaha engels is vandaag niet mijn ding heb ik wel door, zit al de hele tijd zo vreemd tegen het woord aan te kijken
nu ook weer. was met manlief aan de klets over de foon dus had het helemaal niet door dat de boel uit gegaan was
znm? Zwanger na miskraam? Poeh, wat kan ik bij een hoop clubjes gaan schrijven dan als ik weer zwanger ben Willen jullie een foto zien, dan haal ik m wel direct daarna weer weg hoor.
inderdaad zwanger na miskraam, kan ik inmiddels ook wel bij mee gaan schrijven maar hou het maar gewoon bij de juli08 mama's en de april10 mama's. Al is het schrijven bij de april mama's niet wat want die zijn er 's avonds niet en ik ben er alleen maar 's avonds. Foto is leuk!!!!