Hij wordt meestal jonger geschat hoor. Hij heeft zich een paar jaar geleden nog moeten legitimeren toen hij een busabonnement moest hebben. Ze dachten dat hij nog een jongerenabonnement kon hebben. Ik geloof dat je dat je daar t/m 18 gebruik van kon maken. En Bas was toen 30 ofzo .
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet nee. Maar dat van jou is wel een compliment voor hem. Hij zit Harry Potter met hoofdset op te kijken, maar ik zal hem straks ff blij maken.
Maar Roeland is dus iets ouder als dat ik ben. En jijzelf? Ik twijfel. Je zit ook rond de 30, persoonlijk schat ik eronder, maar het zou ook iets erboven kunnen zijn. Ik schat je tussen 28 en 32. Maar ik weet het dus niet .
Dan zat ik dus heel netjes. Ik zei je persoonlijk jonger te schatten als 30 en gaf dan 28 en 29 als opties. Best netjes dus.
Ja slapen dat moet ik ook dan nog doen. En dat gaat niet altijd even snel. Bas hoeft zijn kussen maar te voelen en die is weg. Ikke helaas niet.
dat heb je inderdaad heel netjes gedaan, ik zit er meestal naast als ik iemand zijn leeftijd moet gokken.