Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!! Ik ga ook mijn bedje opzoeken!!!

Tot morgen avond denk ik!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ga vandaag ook vingerverf kopen, bedankt voor de "rood" tip :p

3. monkeylove

Wel lekker dat ze ale3 zo snel sliepen, ws vervelend van moeheid dus ;)

4. monkeylove

Aaah en dan zitten ze ook nog op die koude, vochtige camping... en al die drukte rond de verhuizing er nog eens bovenop, Bah!!! Wens r maar sterkte...

5. monkeylove

Spannend!!!!

6. monkeylove

Wat een leuke foto :p
    May vind koeien ook zo geweldig maar toch kunnen ze niet tippen aan varkens :p:p
    Hij kan ook al knorren haha...

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga snel even bijlezen voor Arinde er uit wil. Anders moet ik straks als ik terugkom van mijn ouders zo veel bijlezen.
    Misschien dat ik daar nog even online kan als mijn moeder en Arinde naar bed gaan, maar dat weet ik niet zeker.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Kan nou zelf niet goedemorgen zeggen want het is een drama hier geweest.
    Meneer viel uiteindelijk om 21.00 uur in slaap om vervolgens een uur later weer krijsend wakker te worden. Tot 01.00 uur heeft hij alles bij elkaar zitten huilen, snotteren en hoesten en uiteindelijk 2x flink overgegeven. Dus mama kon fijn de wasmachine aanzetten en beide
    bedden verschonen :(

Uiteindelijk om één uur is hij uit vermoeidheid in slaap gevallen om vervolgens om 04.00 uur weer wakker te worden ppfff en tot op nu nog steeds niet gaan slapen.

Voel mij echt een wandelende ZOMBIE op dit moment!!

Ik ga ons zo even aankleden, naar de apotheek, wat boodschapjes halen en dan fijn terug naar huis..mocht hij vanmiddag nog gaan slapen dan duik ik ook mooi mijn bedje nog in! Björn is vandaag op pad, dus kan gerust ook even gaan liggen :)

Bleg wat voel ik mij belabberd zeg!!

9. monkeylove

May heeft er 7 en de 8ste tand is net een heeeel klein beetje door gelukkig, nu nog wat kiezen die lopen te vervelen...

Hij is gelukkig weer wat beter. Vanmorgen had ik m getempt, had ie 37,8. Nog wel wat hoog maar niet wereldschokkend.
    Alleen.... wat vinden jullie.... Vandaag komt er een vriendin van me uit Noord-holland en we zouden even lekker de stad ingaan. Niet zo lang hoor, maar toch.
    May voelt zich op zich best owkee, kan ik m meenemen de stad in als ik m goed inpak?
    Mensen zeggen van wel maar ik twijfel toch nog een klein beetje.

10. monkeylove

May was de laatste x (dik een maand geleden ofzow) 10800 gram en 81 cm

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Frisse lucht doet al wonderen, en hier schijnt het zonnetje ook lekker. Nilo neem ik zo ook lekker mee in de wandelwagen, maillot aan, en winterjas aan en gaan met die banaan! :D

12. monkeylove

Michelle had dat vroeger ook heel snel. Je hebt er speciale zalfjes voor die je bij de drogist kunt kopen. Weet alleen niet meer hoe het heet want is al behoorlijk wat jaartjes geleden.

13. Goedemorgen meiden,

Hier een goede nacht. (tja durf het bijna niet meer te zeggen, maar een slechte nacht komt hier bijna niet voor :) alleen als ze ziek zijn)
    Ben vandaag dus ook aan het werk, om 9 uur begonnen tot 6 uur, dan is mijn moeder ook klaar (die werkt in het gebouw hier naast) en dan gaan we samen naar mijn vader en daarna wat eten.
    De jongens zijn naar mijn schoonouders en manlief haalt ze vanavond op.

Gister is er een hele berg met kleertjes binnengekomen die ik besteld had ...joehoe! de jongens lopen er weer goed bij ;)

Patricia hoop dat je nog even wat kan rusten vandaag

14. Als hij geen koorts heeft en je doet hem een winterjas aan, sjaal om, dan kan het best. Het wordt goed weer en wat frisse lucht is altijd goed

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Lekker hoor, dat je een goede nachtrust heb gehad! Jeetje lange dag heb je voor de boeg :$

Heb je de kleertjes bij een winkel besteld of via MP? Ben erg benieuwd..foto :D

Zit al aan mijn derde kop koffie ;) in de hoop dat ik nog een beetje bij mijn positieve kom vandaag hahaha

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh nog even over gisteren bij de HA!

Met Björn had ik een andere huisarts, dus even jullie mening:

Björn heeft met Nilo's leeftijd ook altijd veel last van zijn longen en luchtwegen gehad. Op een gegeven moment zat ik ook zoveel als nu bij de HA met Björn. Onze HA toendertijd stelde voor om Björn Ventolin baby te geven, preventief om te zorgen dat hij niet bij het minste geringste een infectie of virus zou oplopen. Hij zei toen: als die longen de kans krijgen aan te sterken is de kans zeer groot dat hij eroverheen groeit! Dit is uiteindelijk ook gebeurd zo rond zijn 3/4 jaar, en Björn is nu weleens ziek, maar niet meer zo met zijn longen aan het kwakkelen.

Gisteren dus bij onze HA geweest, nou naar Nilo's longen geluisterd.."ja ja klinkt niet goed, maar ik heb het niet zo
    om kleintjes medicatie te geven" dus ik zeg: Ja, oke maar ik
    zit nu om de twee weken hier. Hij heeft met RS en Kroep in het
    ZH gelegen..en maar nog niet te zwijgen over die aantal keren
    dat hij kroep had en gewoon mee naar huis ging"
    dokter: "ja, maar toch doe ik er niets aan want dat bouwt wel
    zijn weerstand op" :(:(:( Nu denk ik: Hoe kan hij in vredesnaam
    zijn weerstand opbouwen? Hij heeft amper de tijd, want zodra hij weer iets beter is, dan komt de volgende verkoudheid er bovenop"

Wat vinden jullie?...

17. monkeylove

Haha Yaron ging laatst sigaretten halen, moest ie zich legitimeren!!! Whahahaahah....
    Hij was erg beledigd en heeft m niet laten zien :p Hij zei: "ik ben toch met de auto" WHAHAAHA

18. monkeylove

Pfff wat een nacht, kan me goed voorstellen hoe brak je moet zijn... Lekker dat Bjorn de hort op is, hoop dat je nog ff lekker kan slapen...

19. monkeylove

Dank je, dagt was het zetje wat ik nodig had ;)

20. monkeylove

Ik heb ventolin en zodra May "zaagt" of het benauwd heeft geef ik m 2 pufjes. Ideaal. Mijn huisarts is ook geen voorstander van te pas en te onpas medicijnen geven (en dan geeft ie het liefst antroposofische medicatie ook) maar met die Ventolin is ie heel makkelijk.
    Is het geen idee voor je om naar de huisartsenpost te gaan? Vaak zijn die wat makkelijker (is mijn ervaring)
    Ik heb wel eens expres tot na 17 uur gewacht om dan naar de huisarstenpost te gaan :) Maar 1x hoor haha... Maar toch :p
    Jah en anders zou ik er gewoon op staan als hij zoveel problemen heeft...
    Heeft Nilo ook een oproep voor de griepprik gehad? May wel ivm vorig jaar...

Deel Deze Pagina