Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja bij een winkel. Ik heb die gevonden toen ik aan het zoeken was op kleertjes-nieuw op MP.
    Heb nog geen foto's helaas.

2. Hier zijn ze er ook niet happig op hoor. Vorige week heb ik er op aangedrongen dat het nu mooi genoeg is geweest en dat ik een AB kuur wilde voor Mees. Hij blijft maar verkouden. Nu moet hij dus als hij weer ziek is naar de KNO arts, want ja zijn neusamandelen!

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee Nilo heeft nog geen oproep gehad, Björn en ik wel.
    Ik heb gewoon weer gebeld naar de assistent, morgenochtend om 09.00 uur heb ik weer een afspraak met de HA. Was gister ook een beetje 'overvallen' door zijn standvastigheid, nu kan ik hem morgenochtend vertellen hoe ik eroverdenk. Mocht hij het nog niet met mij eens zijn, dan kan ik misschien een afspraak maken met Nilo's oude kinderarts in het ZH..voor een second opinion. Vraag ik morgen wel over die griepprik.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Krijgt Bjorn al van kleins af aan de griepprik? Vind het toch een klein beetje eng omdat May nog zo klein is.
    Of hoef ik me geen zorgen te maken?

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Hier een lekker nachtje gehad. Indi ging om 19.30 naar bed en heeft geslapen tot 9 uur vanmorgen. Ze is nog steeds snipverkouden en last van haar keeltje. Ik wilde vandaag gaan zwemmen met mijn zussen maar ga maar niet met haar want anders heb ik kans dat ze ziek wordt nu ze wat vatbaarder is door die verkoudheid. Ook gaan ze pas om 12 uur zwemmen en dan is Indi echt heeeeeeeleemaal kapot. De laatste dagen heeft ze haar middagslaapje zo hard nodig merk ik. Dus tja, wat zouden jullie doen?

Patricia lastig zeg dat hij geen ventolin wil geven. Dit is voor Nilo ook niks zo :( En net wat je zegt, hoe kan hij weerstand opbouwen als hij de ene verkoudheid na de andere krijgt??? Voor hem is het ook zielig want slapen met die verstopte neusjes is vaak een drama. Ik zou inderdaad naar de ka van Nilo gaan en vragen wat hij ervan vindt.

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

IK heb besloten toch te gaan zwemmen. Ga gewoon een klein uurtje en kan ze toch nog vanmiddag slapen.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pff, ff een egoberichtje dames. Heb het ff gehad. Na alle problemen met de stoppende gastouder krijg ik net ook nog s een telefoontje dat ze ziek is. Hoop uitleg er omheen waarvan ik dacht hmm, je legt zoveel uit dat ik bijna zou gaan twijfelen of je wel echt ziek bent. Gelijk degene gebeld die meestal vervangt maar die neem niet op en het gastouderburo neemt ook niet op. Ik heb het zo ontzettend gehad met heel die opvang. en dan was er nog hoop dat mn man doordat op een nieuwe boot komt ook met oud en nieuw thuis zou zijn en dat door de schemaverandering de 2 weekeinden die ik nu geen opvang meer had in december zo op zouden lossen. maar nee hoor, hij zit toch aan boord dus nou heb ik daar ook al een probleem. zo kan ik verdorie toch niet werken.
    Begin nou toch echt te merken dat alle spanning van mn moeder en gastouder me een beetje teveel gaan worden:(

8. Dikke knuf voor jou Sann :(

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nou, ik heb in ieder geval vervanging gevonden vor vanavond. Wel een totaal onbekende wat ik wat minder vind, maar heb geen andere keus. Ze klonk wel aardig in ieder geval en ik ga een uur eerder zodat we even rustig kennis kunnen maken en Ivy kan wennen met mij er nog bij.

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Sterkte met de zieke kindjes, Hoop dat de HA morgen (toch?) wel wat kan doen.. Om gek van te worden.. 100x kan je dr heen, en altijd is er "niks"..

May kan best lekker ingepakt naar buiten hoor, t is prachtig weer, als het miezerig was zou ik het niet doen ;)

Ramoontje.. Sterkte met Joost..

Hier wel een oke nacht, geen bijzonderheden.

Uhmm.. Sann.. ook sterkte met je gastouder wat een gedoe zeg.. kan me voorstellen dat je dr moe van word.

En alles wat ik verder nog vergeten ben :p

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ojah.. flauw dat die foto van je weg is sann.. Was zeer benieuwd naar onze juli-bejaarde..

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ah vanavond dus opgelost! nou gelukkig maar, hopelijk gaat het goed.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

sjeetje het zit ook niet mee
    heb ff een sms gestuurd

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

je zit ook gewoon al op 16 week :$

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik was bekaf en had een tv avondje

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben je altijd nog verder als ik
    ik bestel wel keurig, maar plakken moet ik nog va 2005 :):)

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik dacht dat het er ook een beetje aan lag of je wel of geen betaald ouderschapsverlofhebt.
    ik had onbetaald verlof bij maud en kon wel gelijk mijn contracturen laten veranderen.

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

aha
    en werkt het?

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vond het ook al raar
    dacht ik lees eerst wel verder en zie wel of er iets bijzonders is gebeurd in die 6 minuten.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    de vervanging is geregeld. we gaan een uur eerder zodat ivy even rustig haa rkan leren kennen met mij erbij.

Belde net mn moeder. Die zegt ik heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. ik schrik me rot natuurlijk want denk gelijk dat er iets met dat gezwel mis is. maar nee, ze was gevallen bij de trambaan en heeft haar knie kapot en dr enkel zwaar gekneusd. alsof ze nog niet genoeg op dr bordje had.:(
    Tis nog maar net middag maar deze dame is een beetje op nu. en dan moet ik nog werken tot 10 uur zeg.

Deel Deze Pagina