Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou sam heeft 4 boven en onder 2
    maar er staan nu 6 op doorkomen waarvan ik van 2 twijfel of ze er nu door zijn of niet.
    ik mag er namelijk helemaal niet aanzitten
    maar anders heeft ze boven er 1 kies door en onder nog een frontje

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

geen dank hoor
    ik geef ook alleen maar door wat mij verteld wordt.
    dus als het niet waar is sorry

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

groot nadeel was dus dat de oudste 2 tussen half 8 en 8 wakker werden en dus onder geen beding naar bed wouden toen
    dus dat werd half 10 ;)

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

als die verder nergens last van heeft gewoon lekker inpakken en ff een frisse neus halen
    zou ik wel doen iig

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zou iig het verhaal van bjorn ook vertellen aan deze ha
    en misschien kan hij daar dan zijn visie over geven.
    misschien draait hij dan we bij of legt hij uit waarom ze dat niet meer doen ivm bijwerkingen ofzo dat daar nu meer over bekend is

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

kan me voorstellen dat je er door zit
    waarom had je nu ook alweer voor een gastouder gekozen?
    was dat ivm werktijden?
    kun je niet een oproep in de plaatselijke krant plaatsen of een kdv benaderen of die niet ook aan gastouderopvang doen of 24uurs diensten?

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

kon er ook nog wel bij ;):(

dikke knuffel

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik kan jullie helemaal niet bijhouden zeg...ik ben hier nu ook niet zoveel omdat ik me niet zo top voel...

als er spannend nieuws is, wil iemand dan een pb sturen?

thanx
    tot later

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

kwebbels kon indy het vol houden met zwemmen?

nou ben bij
    hier een redelijke nacht gehad
    maar vanochtend begon goed want we hadden een afspraak voor de avond locatie voor onze bruiloft en dat as allemaal veel belovend.
    het gaat om het kasteel hier in coevorden maar die staat nu compleet in de steigers en van binnen is het ook allemaal in verbouwingsstijl.
    we hebben wel een volle rondleiding gehad en er isverteld hoe het er in grote lijnen uit komt te zien. en als ze zover zijn dat het allemaal er in grote lijnen zo uit ziet mogen we nog een keer kijken om te oordelen of het nog steeds naar onze wens is.
    dus even afwachten op de offerte nu (net zoals die van de dierentuin en die van ons trouwervoer een mooie bus)
    waarschijnlijk gaan we het avondeten van de dierentuin schrappen en dat dan bij het kasteel doen ivm logistieke en tijdtechnische redenen.
    zo krijgen we toch wel al een beeld van hoe onze dag er uit komt te zien

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo en nu ff broodje doen en boodschappen

tot later

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik heb eigenlijk al alles benaderd wat er is. Binnenkort met 1 gastouder kennis maken. die van vrijdag wordt verplaatst wegens wisseling van buro dus is even afwachten weer.

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    goedemiddag!!

patricia isabella heeft ook ventolin, gebruik het zelf nu niet meer zoveel maar toen ze jonger was, heeft ze er toch heel veel aan gehad. je kunt via je verzekering misschien een aanvraag doen voor een second opinion bij een andere huisarts.

monkeylove gezellig zeg even winkelen met een vriendin!! hoop dat mayron lekker mee is, hier is het weer namelijk wel lekker. Wel koud maar in ieders geval droog!! hoe is het gisteren trouwens nog gegaan met je afspraken maken?

sann het zit je vandaag echt niet mee (en de rest van de tijd eigenlijk ook niet echt) hoop dat je snel een oplossing kunt vinden! misschien degene die vanavond oppast dat die het ook vaker kan doen?? en hoop dat je gastouder nu niet vaker met dit soort dingen komt! beterschap trouwens voor je moeder! en wat je zelf ook zegt dit kan zij er echt even niet bij hebben!

ingrid ik doe hier op de dagen dat ik werk ook sávonds snel de kleine huishoudelijke dingen, en de rest op woensdag en donderdag of jos op zaterdag. Hoop dat roeland snel snapt dat het met zijn tweeen veel sneller gaat.

lovelykids klinkt allemaal goed zeg, de voorbereidingen voor jullie bruiloft!! spannend lijkt me dat!!

kwebbels hoe was het zwemmen??

christiea lekker zeg, allemaal nieuwe kleren!! drukke dag heb je vandaag!! hoe gaat het nu met je vader? gaat het met de misselijkheid al wat beter?

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jeetje wat rot zeg allemaal. Lastigste is natuurlijk dat jij ook in de avonduren werkt en daarin heel weinig gastouders te vinden zijn. :(

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou wij zijn net terug van het zwemmen. Indi heeft erg genoten maar ze was op een gegeven moment erg moe en ging op een vlot liggen:D Nu heb ik haar in bed gelegd en hopelijk kan ze eventjes lekker slapen. Ik ga maar eens ff een beetje opruimen hier. Tot later.

15. Oh spannend LK, hebben jullie al een datum geprikt?

16. Mijn vader had een iets betere dag gehad. Na het werk ga ik naar hem toe. Maar vandaag heeft hij weer dialyse, dus misschien dat hij zich dan weer wat beroerder voelt? Ik hoop het niet.

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat dacht ik al wel, maar had gehoopt voor je dat je aan 1 ding misschien nog niet had bedacht zodat je daar weer wat mee kon

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

jazeker! 20-08-2010
    dat heb jij natuurlijk niet meegekregen. je hebt ook zoveel nu aan je hoofd.
    red je het allemaal een beetje?

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Eerlijk gezegd kreeg Bjorn hem vorig jaar pas voor het eerst omdat hij 6 was geworden en dan mogen ze de gehele ampul..ik heb ze nooit jonger gezien, maar zou gewoon informeren misschien krijgen ze met die leeftijd een gedeelte van de ampul toegediend. Weet niet hoe het met de injecties voor de mex griep zit.
    Ik weet dat Björn en ik nog 2 extra injectie krijgen voor de mex griep, weet niet hoe dat bij de kleintjes zitten

20. Oh leuk in de zomer :) heb je de datum nog met een speciale reden gekozen.

Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen op het moment. Loop wel ontzettend achter met de was en de rest van het huishouden, maar goed de jongens willen ook aandacht van mama als ze vrij zijn.
    maar het belangrijkste is dat mijn vader weer op moet knappen zodat hij naar huis kan en hopelijk kan hij het dialyseren een plek geven (zal ook wel moeten, veel keus is er niet).

Share This Page