dank!! sem is in ene hard gegaan met zijn tandjes!!! en waar staat dat plaatje? wil die schoentjes wel eens zien!!
Die van mij zijn ook vandaag bezorgd, maar ze staan nog 6 huizen verderop omdat wij er niet waren. En die man die daar woont is tot 22:00 uur in het ZH, dus ik kan ze straks pas ophalen.
Nou ik ga maar eens lkr onderuit op de bank met een glas Merlot en een lekker wegleesboek (Sophie Kinsella - Wat spook jij uit?)
Essie dat is baelen he als ze bij iemand anders zijn bezorgd en ze pas na 22 uur kan ophalen.. Welke zijn het uiteindelijk gewordne? Ling, bij kleertjes.com! Dit zijn de walk proof.. niet met en slofjes zool.. LK, Slaap lekker nog een fijne avond!
ga meteen ff kijken!! vallen ze groot of klein of normaal?? justin zit nu in maat 19 nl en vind het zonde als ze klein vallen en hij ze bijna niet meer aan kan. maar ze moeten ook goed zitten!! hahah dilemma!!
nou dames ik ga ook afsluiten. als manlief zo thuis komt ga ik naar bed, ben bekaf. weltrusten en tot morgen
Indi heeft als ze thuis is ook haar pantoffeltjes aan. Die zijn wat zachter en kan ze lekker mee spelen en keutelen. Ik vind het nooit zo fijn om thuis mijn schoenen aan te hebben. Ik denk ook dat het persoonlijk is hoor.
Ik heb zijn voeten op laten meten, en had in de winkel al een paar van dit merk.. Dus de pasvorm was voor Sem goed! Heb je geen winkel in de buurt waar ze shoesme verkopen?