ik zou zo graag bij haar langs willen, maar ik ben verkouden en kan neit riskeren dat ik haar aan steek als ze binnekort geopereerd wordt
zo, ben weer bij gelezen. heb een ongelooflijk drukke dienst gehad. de patiënten bleven binnen komen. We kregen in 3 kwartier tijd 7 mensen al per ambulance en dan ook nog gewoon die zelf kwamen. pfffff. Met Ivy ging het gelukkig heel goed bij de invalgastouder. erg aardige vrouw zeg. Mn moeder nog ff gebeld en die had een giga ei op dr enkel. veel pijn dus ook. Ga zo maar even lezne in bed en dan lekker slapen.
Sann, jij komt toch uit de buurt van ML..? Ik weet niet waar je werk, maar in R'dam zuid is een KDV-hotel (om zo maar te zeggen). Dat is eigenlijk voor vrouwen opgericht die alleenstaand zijn en wisselende diensten draaien, maar er zitten ook kinderen waarvan beide ouders soms van huis zijn. Overdag is het een kinderopvang, maar 's avonds en 's nachts is het een soort hotel voor de kleintjes..de meiden daar draaien ook wisseldiensten, dus in die uren zijn er ook mensen aanwezig. Ik ben er ooit geweest met een vriendin die ziekenverzorgster was, en ging toen uit elkaar met haar vriend. Het is wel jaren geleden, en weet niet of het nog bestaat..maar misschien is er ook zoiets bij jullie in de buurt?
Nou goedemorgen allemaal Ondanks dat Nilo vannacht 2x wakker werd, viel hij wel snel weer in slaap..dus al met al een goede nacht geweest. Nu maar even mijn koffie opdrinken en snel bijlezen, aankleden en richting de dokter.
essie, toen Nilo een paar weekjes liep zijn wij naar een schoenenwinkel gegaan omdat hij alleen maar schoenen met een "zacht" zooltje had. Aangezien hij toen maat 17 nog had moesten we naar een speciaalwinkel, hier is ons toen het volgende verteld. "om goede sterke voeten te krijgen is het belangrijk dat een kind niet snel en volledig op schoenen met "gewone" zool gaat lopen. De zool is vaak toch nog te stroef voor een kind wat net kan lopen, zodat ze hem tijdens het lopen de zool niet goed kunnen buigen Deze schoenen alleen aandoen als je je kind daadwerkelijk op straat gaat lopen, daarbuiten is het belangrijk dat het kind veel zonder schoenen loopt (thuis enz) dit om te zorgen dat de voetzool en tenen goed aansterken. Anders had je de kans dat je kind 'waggelend' gaat lopen omdat zij haar voetzooltje nog niet goed kan buigen en je tenen zorgen ervoor dat je voet goed word neergezet en je evenwicht leert bewaren." Wij hebben voor Nilo toen wel schoenen met een gewone zool genomen, maar niet elke dag aangedaan. Thuis lieten wij hem veel op slofjes met antislip lopen, en als we op visite gingen dan kreeg hij zijn schoentjes met zachte zooltje aan. Nilo loopt inmiddels alweer een paar maandjes dus nu draag hij buitenshuis eigenlijk alleen nog maar zijn gewone schoenen. Mocht je twijfelen dan zou k het navragen bij een goede schoenenwinkel, waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord.
Hier net zo...hou ook echt niet van schoenen in huis...dus het eerste wat ik doe als ik thuis kom is mijn schoenen uit. Arinde loopt nu in huis op de slofjes die deze week bij de Kruidvat in de aanbieding zijn en daar kan ze heel goed op lopen! Heb ook nog schoentjes met stevige zool, maar dat lukt haar nog niet. Als we naar buiten gaan heeft ze schoenen aan, maar daar loopt ze nog niet op.
Misschien zijn die kruidvat slofjes ook wel wat voor Justin. Zijn nu in de aanbieding en Arinde kan er heel goed op lopen. Zijn helemaal van leer met een hele flexibele zool. Dit zijn ze Lederen babyslofjes blauw maat 21 (lederen babyslofjes, babyslofje, sloffen, slofjes)
Goeiemorgen! Wat is het hier gisteren rustig geweest zeg! Wij hebben gisteren een gezellige dag gehad bij mijn moeder. Die vond het heerlijk om Arinde de hele dag om zich heen te hebben en Arinde vond het ook heel gezellig! Mijn vader hebben we helaas niet gezien want die kwam pas laat thuis van zijn werk. Dus die zal wel gebaald hebben. Vanmorgen gaan we weer even weg. Heb een overleg voor de kinderclub bij iemand thuis. Maar dat is wel gezellig voor Arinde, want hun hebben een zoontje wat op dezelfde dag geboren is als Arinde, dus die kunnen mooi samen spelen! En dan vanmiddag maar eens wat huishoudelijks gaan doen, want dat is deze week nog niet gebeurd door alle uitstapjes
Arinde neemt het er deze week ook wel lekker van hoor! Normaal was ze rond half 8 altijd wakker en kwam ze uitelijk 8 uur uit bed. Maar nu slaapt ze steeds zeker tot 8 uur of nog langer en blijft ze daarna nog lekker liggen spelen. Gistermorgen moest ik haar na 9 uur zelfs nog wakker maken. Nu ligt ze ook nog steeds op bed...lekker hoor!
Ah, oke, je bent al goed geïnformeerd hoor ik! Wij zijn toen niet naar beurzen geweest maar ik had toen een aantal van die tijdschriften gekocht om ideeën op te doen. Maar mijn ervaring is wel dat hetgeen je leuk vindt misschien helemaal niet bij je figuur past. Was bij mij wel zo want al het soort jurken dat ik leuk vond stond me eigenlijk niet zo goed. Heb me uiteindelijk in de winkel zelf heel goed laten informeren en toen op basis daarvan wat uitgezocht. OP een gegeven moment moet je ook anders zie je door de bomen het bos niet meer. Mij werd bijv. een apart lijfje en rok afgeraden omdat ik niet groot en niet slank ben. Ben heeel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Bedankt voor je wensen, maar helaas hebben ze niet geholpen. VAnnacht was het echt drama met Mees. Hij werd rond 22.00 uur al wakker en ik kon hem niet troosten. Omdat ik zelf dus ook niet lekker was en geen zin had heel lang uit mijn eigen bed te blijven heb ik hem meegenomen ons bed in. Toen zijn we na wat gemier in slaap gevallen en heb ik hem later rond 24.00 uur weer geprobeerd hem in zijn eigen bed te leggen. Normaal is dat geen enkel probleem maar nu dus helaas wel, overstuur raakte hij joh! Dus toch maar weer mee in ons bed genomen, omdat wij zelf ook kapot waren en wilden slapen. Maar Mees bleef maar woelen en draaien. Nadat hij uiteindelijk rustiger was heb ik het rond 1.00 uur weer geprobeerd (in zijn eigen bed leggen) maar het ging weer niet, laten huilen, maar dat had geen zin, dus uiteindelijk heb ik hem rond 01.30 weer in bed genomen. Manlief had inmiddels al zijn dekbed gepakt en was beneden op de bank gaan liggen omdat hij ook niet lekker was en vandaag moest werken. Om een lang verhaal kort te maken, Mees bleef onrustig ook in zijn slaap en ik heb dus amper een oog dichtgedaan. Heb hem nu ff beneden in de box dus hoop dat hij zo even gaat slapen dan ga ik me even lekker douchen en voel ik me hopelijk wat beter Hoop dus dat jullie allemaal een betere nacht gehad hebben!!
Mees draagt ook praktisch de hele dag schoenen. Alleen als hij langer binnen is niet. Maar als ze goed kunnen lopen is het volgens mij niet slech thoor.
He bah meis, wat onredelijk weer Hoop dat je inmiddels met Dennis gepraat hebt en hij inzag dat hij niet eerlijk bezig was!
He bah meis, het zit dus echt ff tegen allemaal . Beterschap voor Justin en een dikke knuffel voor jou!