Meiden ik kreeg vannacht 2 berichten van KK: 3.50 uur: Hey meis sorry voor het late tijdstip. Christian is naar het ziekenhuis. Ik denk acute blindendarmontsteking. Zit hier nu met mijn schoonzus. Liefs..... 5.50 uur: Christian is opgenomen. Ze denken aan een maagzweer.... Arme jongen. Hij heeft zoveel pijn en ik kan en mag er niet heen.... Voel me zo rot! Ik heb haar gevraagd hoe het nu met Christian is en wanneer ze er heen gaat. 9.18 uur: Ik ga er niet heen. Zijn moeder is bij hem. Ik mag ook niet. Hij heeft nog steeds veel pijn. Er worden straks pas onderzoeken gedaan. Meiden ik hou jullie op de hoogte! Lieve KK, wat vreselijk naar zeg dat dit juist nu moet gebeuren. Ik hoop dat ze er gauw achter zijn wat Christian heeft en dat je gauw naar hem toe mag. Heel veel sterkte voor jullie allebei!!!!!!!
Ik ben er gelijk weer van tussen. Heb net de hele beneden verdieping aan kant en voor 10 uur moet ik een zaag terug brengen naar het verhuur bedrijf en daarna weer aan de klus. Als er nieuws is over Christian horen jullie van mij.
goedemorgen niet bijgelzen dus ff alleen een berichtje van mij. hier een redelijke nacht gehad. nikita lag er om half 8 in om vervolgens half 10 weer klaar wakker te wezen. dus maar ff opgehouden en om 23 uur weer op bed gedaan en werd toen om half 4 weer wakker. flesje erin en heeft daarna lekker geslapen tot 7 uur. best redelijk dus. zelf ben ik ook weer aan de beterende hand en heb ik vanavond weer een training. (ik train deze week in de gymzaal van een GGZ instelling haha) samen met 2 andere meiden. zaterdag heeft jeroen een graffiti klus en moet ik nog ff trainen om vervolgens de laatste wedstrijd te gaan knallen. dan een maandje rust voordat de voorrondes van start gaan ga er nu ff 1 uit bedje halen en wat te eten geven dus ik ben er vanmiddag weer.
jeetje zeg, wat een naar nieuws! beterschap en heel veel sterkte!! hoop dat christian snel weer thuis is!
pfft dat klinkt echt als een drama nacht!! hoop toch echt voor jullie dat hier snel een eind aan komt!! hoe gaat het nu verder met jezelf?
ook nog.. jou zit het even helemaal niet mee, ga echt heel hard voor je hopen dat er binnenkort wat positiever nieuws komt!!
volgens mij ben ik gisteren helemaal vergeten om op het berichtje van ramoontje te reageren.. ook van hier heel veel beterschap voor joost!!
dit verhaal heb ik inderdaad ook gehoord bij de schoenenzaak waar ik schoenen voor isabella heb gehaald, de eerste paar weken word ook een flexzool aangeraden. Die buigen mee met de voetjes.
hey hoe is het hier met iedereen? zijn er al mama's bevallen?! Hier gaat alles goed' ik heb nu internet op mijn telefoon dus hoefniet meer persee op die slome computer!
hier net zo, of werk kan soms ook nog wel wat irritatie opleveren (jos kan soms heel moeilijk nee zeggen)
hoop dat je snel terecht kan! beterschap voor justin!! (hoop trouwens dat je gisteren de ruzie nog hebt kunnen uitpraten..)