hmm, mika heeft vanmorgen allebei de flessen 80-100 cc laten staan, hij krijgt 200 maar die laatse 100 ongeveer krijgt ie gewoon niet op . geen id wat het kan zijn. ook zit er dus nu maar 3-3,5 uur tussen de flessen, wat eerst 4 uur was.
Normaal is mijn schoonmoeder ook wel redelijk, maar ze heeft één irritante eigenschap en dat is dat ze denkt dat ze precies weet hoe je kids moet opvoeden en dat dan ook continu loopt te verkondingen.
Lijkt een beetje op dat voorbeeld menu van Nutricia wat ik laatst op de site plaatste: Voorbeeld dagmenu vanaf 4 maanden: ontbijt: pap van 200 ml borstvoeding/ flesvoeding met Nutrix tussendoor: Olvarit 1e Hapje fruit lunch: 200 ml borst- voeding/flesvoeding tussendoor: 200 ml borstvoeding/ flesvoeding warme maaltijd: Olvarit 1e Hapje groente voor het slapen: 200 ml borstvoeding/flesvoeding Gaan jullie straks (in het begin) alleen potjes gebruiken of ook zelf fruithapjes maken en groentehapjes? Mijn moeder vertelde me laatst dat ze ook zelf fruithapjes voor ons moest maken van het CB, maar dat we dat allemaal niet lekker vonden, omdat dat zoveel grover en zuurder was als uit de potjes. Kijk om kosten te besparen, wil ik straks echt van die potjes af, maar in het begin?
In de Prinsenbuurt bouwden kinderen aan lange tafels aan hun Lego-werkstukken. De organisatie van Lego World Nederland stortte duizenden stukjes Lego uit op de zwarte tafellakens. Zoveel blokjes lagen er dat iedereen genoeg had om zijn boot, huis, dinosaurus, molen of ooievaar in elkaar te legoën. Alle werkstukken werden ten toongesteld op lange plateaus en kregen veel bewonderende blikken. Bij de spectaculaire Lego Bouwwedstrijd vielen er prijzen in verschillende categorieën. Jordi Hekkema (8) won in de leeftijdscategorie (5-8 jaar) met een prachtig gebouwde vrachtboot met kraan. De broers Jarno (9) en Jesse Klempau (11) knutselden een miniatuurwindmolen in elkaar. (1e prijs 9 - 12 jaar). In de speciale categorie ooievaars - in het kader van het nieuwe promotiesymbool van Meppel - werden alle werkstukken met deze vogel in de hoofdrol, extra beloond. Het ooievaarsnest van Josephine (7 jaar) uit Meppel kreeg van de jury de eerste prijs.
daarom is ze in een keer zo vervelend....wij dachten al dat het aan de voeding lag, het probleem wat ze eerder ook had
Ik wil straks wel alle hapjes zelf gaan maken..nou koken wij allebei zoutloos dus van de pot moet niet zo'n probleem zijn toch?
Ik doe het nu nog 2x per week, want de kraamverzorgster zei gelijk al dat je dat moest gaan afbouwen. Maar ze heeft nooit gezegd hoe snel je moet gaan afbouwen.
Oh dit is wel heel handig! dankjewel! Ik denk dat ik voornamelijk voor het avondeten potjes houdt omdat er zoveel keus in is en hij daardoor alles wel een keer krijgt. Er zijn potjes met eten waar ik zelf niet van houdt en wil proberen brenden zoveel mogelijk te laten proeven... maar fruit kan je zelf kiezen en je kan het zoeter maken door bijv wat meer banaan te doen of zoete appels? als je de tijd hebt kan je zelf maken maar voglens mij zijn de potjes net zo goed?!