Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ben ook heel actief zoekende naar een andere baan maar helaas liggen ze niet voor het oprapen

en dan te denken dat hij zelf ook vader is van 2 kinderen en alleenstaand, maar ja die zoons van hem zijn oud genoeg om voor zichzelf te kunnen zorgen

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik hoor trouwens iemand die aan het teuten is in bed, dus die zal ik eens ophalen en een broodje smeren!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier dus net zo...niet kijken waar ze loopt of achteruit lopen en dan struikelen ;)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier ligt er gelukkig eentje te slapen....het werd me allemaal even teveel

5. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn idee:D

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vrolijk parmantig mannetje!!!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    En Nilo heeft ook de neiging om tijdens het lopen zijn hoofd van beneden (naar de grond kijken) opeens achterin zijn nek te gooien (naar boven kijken) zooo dan maakt hij een smakkerd! Vaak lig hij tegen de tafel aan, vooral..als je grote broer laat zien dat je op een balletje kan staan en je handen op tafel, tsja dan probeer jij dat als 15 maanden oude tiran natuurlijk ook ;););)

8. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je in je eigen tijd? Je krijgt die uren dan toch wel uitbetaald neem ik aan?
    En ja...als het 1x per maand is ofzo...dan denk ik niet dat je heel veel anders kan. Als je daar dan tegenin blijft gaan, dan denk ik dat je je baas alleen maar meer tegen je krijgt.

Als ik jou zo hoor, zou ik gewoon rustig op zoek gaan naar een andere baan, maar ik de tussentijd proberen om er maar gewoon het beste van te maken. Op deze manier raak je alleen maar gefrustreerd. Ik snap dat het niet leuk is, maar ik denk dat je er toch een beetje overheen moet stappen. Op deze manier knap je lichamelijk natuurlijk ook niet op, als je zo gefrusreerd blijft. Want dat kan heel goed invloed op elkaar hebben.

Sorry, als ik het verkeerd zie hoor. Maar dit is het idee een beetje wat ik krijg als ik je verhaal zo lees.

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel :D
    Hij heeft ook korte beentjes (maat 68 :)) en bovenkleding maat 74.
    Spaans bloed he, die hebben meestal korte pootjes hahahahahaha

Als hij op straat aan mijn hand loop, krijgen we altijd leuke reacties omdat mensen denken dat hij nog heel jong is omdat hij zo klein is hahahaha

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    uhm ja....;);)
    jammer genoeg kan je niet alles voorkomen :(

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee en soms lijkt het wel, hoe voorzichtiger je zelf ben, des te vaker gaat het mis!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    je krijgt het dus niet uitbetaald...nou ik ben geen filantropische instelling :x
    maar toen er sprake was van de late en vroege diensten heb ik gelijk in het begin duidelijk aangegeven dat het voor mij heel erg moeilijk is en toen hadden ze er vrede mee totdat ik in de vakantie met pijn en moeite wat heb kunnen regelen dat het kon ivm vakanties enzo
    na de vakantie werd gelijk van me verwacht dat ik dus volop in die diensten meedraai
    maar het is heel erg frustrerend...je hebt een leuke vent aan die baas van mij zolang je maar doet wat hij wil
    en anders niet

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mijn schoonmoeder is ook veelste voorzichtig...oeh pas op die tafel of pas op die punt

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hier ook hoor, pas op dat ie niet aan de kachel komt, oh pas op straks valt ie tegen de tafel of komt ie met de vingers ertussen. laat hem dat zelf uitzoeken doet ie dan geen 2de keer meer.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    juist zo denk ik er ook over

16. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het dus niet uitbetaald krijgt, dan kunnen ze het ook niet in je contract zetten lijkt me, dus jou er ook niet toe verplichten. Ik zou toch echt met dit hele verhaal naar de rechtbbijstand of wat dan ook stappen. Laat hun licht er maar eens over schijnen.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dan zegt mijn baas toch van als je tot 18 uur moet werken dan mag je om 9.30 uur beginnen

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze moeten het inderdaad toch vaak zelf ervaren, voordat ze luisteren. Vorige week was ik bij mijn vriendin en die heeft een houtkachel. Ik had een paar keer gezegd dat ze er bij vandaan moest komen, maar het was toch wel interessant. Totdat ze er dus met haar hand aan ging voelen...au:$ Toen was het dus niet leuk meer en bleef ze er toch maar vandaan. Sinds die tijd luistert ze toch wel beter als ik zeg dat iets 'au' doet, want het deed haar echt heel erg zeer.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    trouwens mijn moeder vroeg gister of we met kerst wilden gaan uiteten. Maakt mij opzich niets uit maar wat doe ik dan met mika? Vind het jammer als ik dan oppas moet regelen. Maar heb nog nooit met hem uitgegeten dus weet ook niet hoe het zal gaan met mika erbij.

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig hoor!

Share This Page