Thanx for de update! Hopen dat het idd de blindedarm is en ze hem zo kunnen verwijderen en Christian daarna snel weer naars huis kan dus! Maar jeeeetje, wat een gedoe zeg, dat gun je echt niemand in de kraamweek!
Blinde darm is megapijnlijk. Ben er iets van 12 jaar geleden aan geopereerd. Alleen was die van mij al gesprongen waardoor ik een week in het ziekenhuis heb gelegen en megalang moest herstellen. Maar normaal gesproken is het een operatie waarna je vrij vlot weer naar huis mag en geloof ik ook redelijk vlot van hersteld. Hopen dus dat het allemaal meevalt en ze er gewoon heel vroeg bijwaren!
Ook van mij sterkte voor donderdag! Zou ook nog even de arbo bellen hierover, misschien dat zij nog iets voor je kunnen betekenen?
Ahhh, leuk met een kindje van dezelfde leeftijd! Kon je verschil merken? En spannend morgen bij de kapper! Vond ze het de eerste keer soms niet zo'n succes?
Jeetje meid nogmaals heel veel sterkte en beterschap voor Christian. Wel fijn dat je nu ook zelf even naar hem toekon en extra kraamzorg krijgt! Hoop dat hij snel weer opknapt en naar huis mag!
Zo die is snel Mees loopt net langs de bank nog niet los, kruipen is hij wel super snel in. Hij gaat er altijd vandoor als je zijn jas aan wil doen of zijn schoenen en een lol dat hij dan heeft
Het is een donker filmpje dus wat moeilijker te zien, maar het lijkt erop dat Merel ook ongeveer zo loopt, van wat ik ervan kan zien tenminste.
Meenemen zou ik zeggen. Hij moet er toch ooit een keer aan gaan geloven. Wij nemen Merel eigenlijk altijd mee. Als die maar wat te spelen, drinken en happen heeft, heb je echt geen kind aan haar.
Meid wat lekker dat je er toch ff heen kon en vanavond weer. Ik wilde nog vragen of je extra kraamzorg zou krijgen, maar ik had het vermoeden van niet, dus heb ik maar niks gevraagd. Maar dus toch wel. Lekker joh! Sterkte allemaal.
Gewoon meenemen en dan wat eerder gaan eten lijkt me. Hij hoort erbij en mag ook meegenieten van het kerstdiner. Als wij uit eten gaan, gaan we gewoon redelijk op tijd en zorg dat je wat te spelen bij je hebt voor hem
Ach lieverd wat naar zeg en juist nu. Doe je een beetje rustig aan hopelijk gaat het snel weer beter met je mannetje. Dikke knuffel voor jullie
Ze vinden het vaak alleen maar prachtig, ga maar is naar de Mac met hem of een pannenkoekenhuis kun je vast oefenen.