Spannend hoor. Wel fijn dat je even langs mocht gaan met Maureen. Vond Chris waarschijnlijk ook erg fijn.
Nou hij is gelukkig weer bij dat is al heel wat. Gelukkig kan hij nu wat tegen zijn pijn krijgen. Ik hoop dat ze je gauw iets meer kunnen vertellen.
De schuifdeuren zijn zo goed als klaar. En dan kunnen we alles erachter gaan volstouwen zodat de zolderkamer leeg wordt en we kunnen gaan verven. Daarna kunnen Suus en Jeroen aan de gang, daarna laminaat leggen, meubels erin, rolgordijn e.d. ophangen en dan zijn we zo goed als klaar.
kan ik me goed voorstellen! ik ben al een aantal weken beetje bij beetje bezig met de nieuwe kamer van isabella. merk dat als ik teveel doe ik last krijg van mijn bekken. hoe is dat nu bij jou dan??
Nog niet echt nieuws van Christian lees ik. Hopelijk weet je snel wat er nou precies is geweest. Enne die tranen die mogen rijkelijk vloeien hoor!
Jor ging vandaag voor het eerst zelf met de trein.. oke ik had wel een kaartje voor hem gekocht, en zwaaide hem uit natuurlijk maar toch. Hij ging naar mn zusje (5min met de trein). Maar moest toch ff slikken.. met koffer.. Daar ging mn kleine grote man.. Helemaal alleen de grote-boze-buiten-wereld in.. Hij kwam trouwens prima aan, en belde vol trots dat het gelukt was
jor word echt al groot!! duurt gelukkig nog jaren voordat nova zover is.. vond hij het niet een klein beetje eng??
haha jah, alleen dat "los" laten begint al veel te vroeg Uhm, jawel, heel erg maar hij wou het heel graag.. Dus gewoon gedaan van "je kan het, komt goed enz enz" En het kwam dus ook goed Hij maakte zich vooral zorgen, over welke kant hij uit moest stappen haha.
Ja, ik weet het. Wij zijn ook altijd wel degene die het meeste op school zijn in de vakanties hoor! Maar ja...we zijn allebei nogal perfectionistich, dus willen dan graag dat alles er weer netje uitziet na de vakantie. En we beginnen nu maandag met de klas over de dierenwinkel te lijken en dan is het toch leuk als het daar gelijk al een beetje op lijkt. En we wilde nog een spinnenweb boven de herfsttafel maken en ja...dat kost allemaal tijd. En mijn collega was bij een paar dierenwinkels langs geweest dus die had heel veel posters, voer, platen, folders, materialen e.d. gehad dus daar hebben we de klas even mee gepimpt. Dan krijg je weer zo zin om te beginnen!!! Maar we zijn al weer terug. Arinde vond het ook weer prima om lekker in de klas te spelen.
Nou,inderdaad lekker bezig geweest. Ik wilde vanmiddag aan de slag, maar ja, nu ben ik weer naar school geweest dus weer niks gedaan. Heb deze week alleen nog maar de was gedaan en voor de rest echt nog niks. Dus morgen maar flink aan de poets dan. En dan gaat mannetje zaterdag in de badkamer aan de klus en is dus alles voor niks....
Fijn dat de schuifdeuren een eind klaar zijn. Als dan straks alles erachter staat dan is het lekker alleen nog maar mooi maken, dat geeft altijd meer voldoening, en dan lijkt het toch vaak sneller te gaan. Maar ja...voor het zover is moet er natuurlijk nog wel wat gebeuren. Kan me voorstellen dat je er wel moe van bent hoor!!!!