nou Rihanna is bijna 6 kilo maar het lijkt me toch niet verstandig dat zij al over zou gaan naar 4 flessen...we hebben haar nu goed en wel op 5 flessen omdat ze nou 's nachts doorslaapt (qua voeding dan, moet er 's morgens vroeg nog wel minimaal 1 keer een speen indrukken)
Wij zijn toen met Steijn over gegaan op 4 flessen toen hij boos werd toen we hem wakker maakten voor de laatste fles. Dat was met 3,5 maand ofzo denk ik. Mees heeft nog behoefte aan de fles van 11 uur dus ik wacht ermee tot hij het ook aangeeft (door boos te worden als je hem wakker maakt ofzo).
dat zal het een beetje verklaren wat kunnen ze straks na dit sprongetje? ontdekken ze dan de handjes? ben gewoon benieuwd wat voor verrassing ze straks voor mij heeft
Ook weer zo goedkoop. Maar ik heb nog 3 pakken Baby Dry maatje 3 liggen, een half pak Baby Dry maatje 2 en een half pak New Baby maatje 2 liggen. Welke maat moet ik dan in hemelsnaam halen, 4?
pfff... lees nog weleens mee met september, maar lees eens vanaf blz. 1679 onderaan over hyves!~hopen dat ons dat niet overkomt...
ik heb nog 2 pakken maat 2 liggen en wat maatje 2 luiers van Kruidvat maar ik ga nu 3 pakken maatje 3 halen van hoeveel kilo gaat maatje 3 eigenlijk
Ben blij voor je dat het gelukt is meid! wat senninha ook al zei je kan toch morgen lekker gaan shoppen neem je lekker ontspannen de tijd?!
Nee dat ziet ze echt verkeerd hoor: ze weet hoe HAAR kid(s) moest opvoeden, niet hoe ze Marin moet opvoeden .
ik heb met fruit beide gedaan. Fruit kun je lekker pureren en dan invriezen. Ik deed dat altijd in van die bakjes waar je ijsblokjes in doet. Groente heb ik niet gedaan. Steijn lustte alleen maar de bruine bonen met appeltjes met 6 maand lustte hij bijna alles
pff.. hoe komen ze op het idee! die mensen zijn vast vergeten hoe ze dat vroeger met kinderen deden ofzo.. goed van je, dat je gewoon dr niet uit bed hebt gehaald enzo!.
Nou boos wordt hij niet daar is hij zelfs nog te slaperig voor. Ik maak hem wakker haal hem uit bed en vervolgens ligt hij op het aankleedkussen alweer te slapen. dan stopt hij beide handjes in zijn mond en krijgt hij beneden de fles. Dan slaapt hij al als ik hem tussendoor laat boeren... vaak drinkt hij dus t laatste niet eens meer op. Hij slaapt nu ook alweer vanaf half negen... en t is nu bijna twaalf uur dus misschien toch proberen waard....
nee ik zag het toevallig op een site staan toen ik info zocht over een sprongetje bij Rihanna.... dit soort korting kan ik jullie toch niet onthouden he
Dat heb ik bij brenden ook gedaan... zit nu sinds week of 3 a 4 in maatje drie en hij was 26 aug 5550 gram... dus hier kan je wel een hele tijd mee!