Haha lief hoor, ze blijft wel netjes bij jullie in de buurt hoor... Als je May "loslaat" weet ie niet hoe snel ie VOORAL bij ons vandaan moet rennen, het liefst een hoek om zodat we m niet meer zien...
Met mij is het goed, ontzettend druk met cursus enzo. Gaat wel goed op cursus want heb al drie toetsen gehaald, volgende week mag ik beginnen achter de telefoon voor 2 weken en als dat goed gaat mag ik echt aan de slag! Verder gaat alles z'n gangetje, buik groeid goed, hormonen vliegen in het rond maar dan vooral naar andere mensen toe zoals de vrouw van mijn neefje. Die is nu 5 weken zwanger maar gedraagd zich al alsof ze 40 weken zwanger is met d'r geklaag en totaal geen besef dat ik 16 weken zwanger ben, een kind heb rondlopen en volop aan het werk ben terwijl zij gewoon thuis zit en verder niks heeft Dan nog een heel gedoe rond sinterklaas, roeland zijn broer en schoonzusje willen het daar vieren en ik heb dus gezegd dat ik 's avonds niet meer met Julian ga zeulen omdat hij dan slechter slaapt, willen hun niet 's avonds deze kant opkomen want dan kan hun dochter (die nog elke nacht wakker wordt om gevoed te worden) ook gewoon in bed blijven liggen Heb al zoiets van dan vieren we het toch niet maar ja dat vind roeland weer niet leuk dus die gaat het nu regelen met iedereen. Zo zijn er nog genoeg andere dingen waar ik me aan kan storen en ergeren maarja... Met andere woorden mijn hormoontjes zijn lekker aan het vliegen
Hier WEER met een nog wakkere Mayron. Yaron en ik zijn kapot van vannacht nog man. Wat zou er toch met m zijn dat ie iedere x zoveel moet huilen en zo laat gaat slapen...
uhmmm.... sprongetje?? Ik heb echt geen idee maar Julian is de laatste tijd ook weer aan het spoken 's nachts en als hij voor half 10 op bed ligt is het nog vroeg Begrijp ook niet waar hij de energie vandaan haalt want overdag slaapt hij ook niet.
hoezo sorry voor ego?? Mag jij ook ff net bevallen en dan ligt je man in het ziekenhuis denk dat iedereen dan wel een wrak zou zijn!
Karsten heeft het ook alleen dan anders. Ik verwacht hem ieder moment met een ontroostbare huilbui. Heb het idee dat er weer een sprong aankomt. En waar dat huilen nou vandaan komt. Ik hou het er maar op dat hij zichzelf in de weg zit. En overdag nergens last van hè, het is alleen 's avonds en zelfs 's nachts.
ML. hier ook een meisje dat nog vrolijk en klaarwakker door t huis rond gaat. maar zodra we haar in bed doen is t brullen.
hij moet nu genezen. heeft wond van midden buik tot beneden. ong. 15 cm en 4 drains om troep af te voeren...
Logisch toch! Je zal wel na 4 uur vanmorgen geen oog meer dicht hebben gedaan. Je bent net bevallen, dit hoor je er eigenlijk niet bij te hebben (maar helaas neem je het zoals het komt). Kan je wel een beetje slapen vannacht denk je?