Zo was ik nog even. Was benieuwd naar nieuws van KK. Jeetje ik word er helemaal verdrietig van en voel verschrikkelijk met je mee KK. Net bevallen en dan je man in het ziekenhuis de komende week Ontzettend _($#()_$(" gewoon... Ik hoop dat het herstel van Christian voorspoedig loopt en hij snel weer naar huis mag komen. GElukkig heb je extra kraamzorg en is je schoonmoeder bij je. Hele dikke knuf voor je..
Hopelijk geneest hij goed en snel. Had hij er nou al eerder last van of was het echt ineens acuut? Enne heb jij vanavond wel iemand bij je?
Meiden ik ga ook naar bed. Karsten houdt zich tot nu toe stil dus ik gok het erop. Zal je zien lig ik 10 minuten in bed en dan begint het feest zoals wel vaker.:x KK ik neem mijn werktelefoon mee naar bed dus als je vannacht behoefte hebt om te praten dan hoor ik de telefoon iig. Ik hoop dat je een beetje kan slapen en dat Maureen je een lange ruk gunt.
Nou, May slaapt eindelijk dus ik ga ook maar lekker slapen... Ben er wel aan toe Yaron ligt al op 1 oor. Die is vannacht ook in de weer geweest met m en die moest vroeg weer werken. Hopelijk slaapt ie vannacht lekker door. Vooral voor zichzelf.
Nou wij stonden nog een 200 meter van de kermis af en gelijk begonnen die oogjes te glimmen. En overal naar wijzen. Ze bleef gelijk bij de 1e attractie staan en wilde er niet meer weg. Ze moest ook de hele tijd lopen, ze weigerde in de buggy te zitten. Logisch, dan kan je niet dansen .
Essie leuke filmpjes en foto´s zeg!!! ML balen dat ie niet wil slapen zeg. En wat het dan is? Hier een madammeke wat de afgelopen week ontzettend veel geslapen heeft...Ken ik ook niet echt van haar. Oh ja, we hadden toch een nieuwe lamp gekocht? Dus ik hem in elkaar gezet en neergezet. Ja hoor, Indi er gelijk op af. Dus ik zeg ''afblijven'' tegen haar. En wat doet mevrouw Ze gaat eraan zitten en zegt ''ablijvu''
De laatste tijd valt het toch wel mee. Ze heeft nu wel aardig door waar ze wel en niet aan mag komen (maar nog niet altijd hoor).
was even met roeland aan het kletsen, zijn baas heeft aan iedereen gevraagd om 1 dag minder in de week te gaan werken met onbetaald verlof. Nu heb ik dat vanavond eens zitten berekenen maar dat zou betekenen dat hij ongeveer 300euro in de maand minder gaat verdienen en dat kan ik dus echt niet missen. Zei al ben niet 10 tot 14 uur in de week meer gaan werken zodat jij een dag thuis kan zitten. Hij begrijpt het gelukkig wel en nu hopen dat zijn baas het ook begrijpt. Het lullige is alleen dat als er niet genoeg mensen aan mee willen werken er 2 mensen uit moeten en wie dat zijn weet natuurlijk niemand.