Jammer van je nacht, maar fijn dat hij wel rustig was! Heerlijk he dat ze kunnen aangeven dat je door moet gaan met iets. Hier is het, als ik met hem sta te springen en ik stop, dan beweegt hij met zijn beentjes van: ga door! OF als hij op je rug zit en je stopt met lopen doet hij dat ook Balen dat Mayron weer aan het zagen is
Had er ook altijd moeite mee, totdat ik met een Spanjaard een relatie kreeg. Daar is het heel normaal om gewoon lang te gaan zonder te bellen, zij vinden dat echt "Hollands" om alles op afspraak te moeten doen hahahaha Onaangekondigd meeeten is ook heel normaal..heb er wel aan moeten wennen, maar ben nu niet anders gewend. Mijn kant van de familie belt wel altijd netjes of we thuis zijn, en tijd hebben
Jeetje wat een rotnacht zeg...Is Nilo ook niet gebroken dan?? Dikke knuf want dat lijkt mij echt heel rot..
Oww balen zeg Die nachten ken ik helaas maar al te goed, heb er heel veel gehad Hoop dat je vandaag wat bij kan slapen!
Nou ben ik trouwens ook niet zo'n persoon die zegt ''nu ben ik je zat kan je weggaan'' En ach, ik vind het helemaal niet erg om iemand te eten hebben hoor. Hartstikke gezellig juist maar ik weet gewoon graag alles vantevoren
Ik ren ook als een kip zonder kop dan door het huis om wat op te ruimen, ze komen altijd net wanneer je het niet gebruiken kunt Dat is ook onbeleefd van die kennis! En zelf zeg je ook niet snel dat het tijd is om weg te gaan.
Dat vragen wel meer mensen aan mij, maar nee hoor..meneer blaakt van de energie Ben zoo vermoeid (hij heeft dit slaappatroon sinds we in het nieuwe huis wonen) dat ik dus nu geen stem meer heb, dikke wallen en pukkels...het is echt om te janken!! Kan ook wel janken, van vermoeidheid! Dacht vanmorgen nog, nou een lekker flesje..beetje honing en misschien dan nog even slapen. Nee hoor, hij is al vanaf zeven uur druk in de weer hier... Vanmiddag moet ik met mijn schoonmoeder mee naar het oogziekenhuis in Rotterdam, heb ik nu dus echt mooi GEEN zin in :x Maar ze is totaal niet bekend in R'dam en ook nog een crime om er met het OV te komen, dus breng haar straks wel en vanavond ga ik gewoon heel vroeg slapen..hoop ik!
Haha herkenbaar ja. Nu heb ik het 9 van de 10 keer wel een beetje christelijk toonbaar hier, ja Indi's speelgoed ligt overal maar ik heb geleerd om daar overheen te kijken. Maar als ik even een dag niet opgeruimd heb ofzo dan hoef ik ook geen visite hoor haha. Ik moet nu alleen nog even stofzuigen en dweilen en de was opvouwen voordat mijn schoonmoeder komt. Anders krijg ik weer een preek over de was enzo
Ik ben al lang blij dat hij maar 1 keer komt ik ga dan uit bed, fles melk in de magnetron, luier verschonen hem in bed leggen, ik geef hem de fles, muziekje met projector aan en ga weer weg. Nee hoor, als ik kijk naar die 5 maanden slecht slapen dan is die ene keer wakker worden een peuleschil
Jeetje wat ontzetten rot zeg. Begrijpelijk dat je daar nu echt geen zin in hebt. En die vermoeidheid is ook niet fijn natuurlijk. Heeeele dikke knuf voor je. Ik hoop echt voor je dat het de volgende nacht beter gaat..
Ja dan raak je wel gewend En afspraak maken hoeft hier echt niet. Maar als je drie kwartier moet rijden om hier te komen dan kun je vast wel een kwartier van te voren bellen. Of als je vlakbij woont en je wilt langskomen, dan weet je dat ook een kwartier van te voren.
Is het kouder in het nieuwe huis? May heeft een bloedhekel als het koud is in zijn kamertje. Als ik zijn verwarming aandoe (minimale temperatuur) dat het net lekker warm is slaapt ie echt veel beter. Bij Mi en Lee deed ik vroeger niet anders. Was ook een heel warm huis hoor en die sliepen allebei veel beter dan May en waren nooit ziek. Zullen ze wel van mij hebben, ik heb ook een bloedhekel aan koude huizen. Ook snachts...
Je hebt er niks aan, maar ik weet precies hoe je je voelt Ik heb zo'n 5 maanden lang maar op een paar uur slaap per nacht geteert en dat is zwaar, heel zwaar, vooral als je dan nog weg moet ook. Knuffel voor jou
Pfffff moeilijk zeg. Maar 300,- is een hoop geld zeg voor 1 dag in de week minder. Ik zou het ook niet doen.
Ik ga zo douchen! En daarna Wessel uit bed halen, hij is wakker aan het worden hoor ik door de babyfoon Hij wacht altijd geduldig tot ik gedoucht heb goed he Zo waren we afgelopen dinsdag op een verjaardag en Wessel heeft niks van de tafel gepakt . Hij liep er langs en keek ernaar wat er allemaal lag en ging dan weer verder. 1 keer stak hij zijn handje uit en zei ik: nee Wessel. En hij ging weer verder met zijn auto spelen Is wel heel makkelijk als hij zo goed luisterd! Hoop dat het zo blijft 8)
Typisch weer Nederland op z'n smalst.:x Wat ben je toch een schat dat je dit allemaal regelt voor je moeder.
Christian heeft een maagperforatie opgelopen omdat hij bij zijn zware medicatie voor zijn aandoening geen maagbeschermers heeft gekregen.:x Was niet nodig vond men.:x:x:x