Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over onverwacht visite gesproken. Een half uurtje geleden belde mn tante of ze over een uurtje kunnen komen. Natuurlijk gezellig, maar ook wel druk want ze neemt alle 6 de kinderen mee. Had dus ook niks in huis voor bij de koffie, dus net maar even snel naar de bakker gegaan, want de winkels vond ik net even te ver om nog heen te lopen (maar ja, de bakker is wel een stukkie duurder zeg:().
    Dus nu nog snel even de stofzuiger door de kamer en een doek over het toilet en dan doen ze het er maar mee. En nog even wat speelgoed voor de oudere kinderen naar beneden halen.
    Pffff...ben nu al moe:D

Dus vanmorgen ben ik hier niet meer hoor! Tot straks maar weer.
    Kwam even spieken of er nieuws van KK was.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Pff dat is mooi klote zeg ;) En dan ben je net niet wakker genoeg om eruit te gaan. Zo heb ik dat wel eens met de batterij van mijn telefoon. Als die leeg gaat hoor je om de 2 min een deuntje. En dan ben ik net niet wakker genoeg om hem uit te zetten...:)

3. kwebbels

Ja precies. En ik ben gewoon niet iemand die zegt van ´´goh nu is het wel mooi geweest´´. Zoiets voel je toch aan? Ik vond het nog het zieligst voor de poes want ze had haar hondje mee en die kon niet tegen poezen en de poes zat dus tot savonds op de slaapkamer..;) Ze had wel gevraagd of het hondje mee mocht maar ik dacht dat ze aan het einde van de middag wel weer weg zou gaan maar niet dus.

4. kwebbels

Indi is oostindischdoof wat dat betreft:D Ook als je haar bij haar naam roept reageert ze nauwelijks..Af en toe zit ze ook helemaal in haar eigen wereld. Vooral tijdens het eten, dan reageert ze op niks.:) Is dat erg eigenlijk?

5. kwebbels

Oh leeeeukk! :)

6. kwebbels

Gelukkig belde ze wel ff van te voren. Ze zullen maar met ze 7en voor de deur staan even spontaan:p

7. kwebbels

Nou. Heb gestofzuigd en gedweild, Indi onder de douche gedaan die had zich ondergescheten en zo maar even aan de was beginnen.

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zou gewoon zeggen: " Jah ik ga nu aan het eten beginnen dus ik bel je wel.." dat werkt zeer effectief kan ik je zeggen :p

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja want ze mag m echt 6 weken helemaal niet belasten. Tis een gemene breuk helaas

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ze heeft haar enkel gebroken

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ze was blij toe gisteren dat ze ergens heen kon waar ze geholpen werd want ze werd doodzenuwachtig van dat bijna vallen telkens. pff, ik niet minder zeg. manlief moet helaas nog een week dus sta er ff alleen voor. ivy gaat dus vanmiddag lekker mee naar oma.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow wat fijn joh dat het goed gaat. wat een narigheid middenin je kraamweek meis. Sterkte en knuffel hem maar flink

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje zeg wat een verhaal. En dat ze je dan zo heen en weer blijven sturen: belachelijk. Maar uiteindelijk is alles goedgekomen en jij bent veilig thuisgekomen. Da's het belangrijkste.
    Sterkte ermee.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy slaapt ook geregeld tot 9 uur, soms zelfs half 10 en dat is zonder fles en dan vanaf een uur of 7 a 8 's avonds

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Fijn dat Christian weer wat op begint te knappen.
    Veel plezier bij hem straks.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb Merel net pas uit bed hoeven halen. En toen was het 10:30 uur.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja da's minder inderdaad. Gelukkig ken ik dat gewoon helemaal niet :) . Ze slaapt altijd goed, mits ze ziek is ofzo.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mijn familie weet dat ik dat niet zo fijn vind. Ze weten ook dat ik het supergezellig vind als ze bellen om langs te komen :D. Helaas lukt dat de laatste tijd niet zo ivm opa en oma.

Het is de taak van mijn man om het tegen zijn ouders te zeggen. Maar ze weten het ook wel hoor, maar doen het gewoon niet. Zo bellen ze ook weleens sóchtends of ze smiddags langs kunnen komen (soms bellen ze wel) en als mijn man dan vraagt hoe laat ze komen omdat wij misschien nog weg willen, dan zeggen ze dat ze van te voren wel bellen. Maar dat doen ze dan dus niet, staan ze ineens voor de deur, voor hetzelfde geld waren wij nog weggegaan...

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Denk dat wij Hollanders toch alles een beetje via het boekje willen hebben. Ik persoonlijk ga ook niet zomaar naar iemand toe, want ik kom niet graag voor gesloten deur te staan. Misschien dat Spanjaarden daar minder problemen mee hebben.
    Ik heb sowieso niet standaard zoveel eten in huis dat er "ff" extra mensen kunnen blijven eten zonder aankondiging.
    Nederlanders zijn gewoon zo druk, de moeten gewoon een gaatje in de agenda zoeken.

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb ik weleens geprobeerd. Maar het zit er weer aan te komen inderdaad voor een nieuwe poging :D

Deel Deze Pagina