Als het dan maar goed wakker is als op is. Zou me daar geen zorgen over maken. Ieder mens is anders en heeft dus meer of minder slaap nodig. Dus ook echt kind is anders.
Tja hoe moet je dat zeker weten? Ze zat met dat ding in haar hand. Dat ding was nat en verder was er niks om te huilen. Dus ik ging daar eigenlijk direct vanuit. Plus toen ik het ding pakte en bij haar in de buurt kwam, deinsde ze weg.
wauw weet je wat ik ontdekt heb op het laatst mam?! daar zat een meneer met een camera mij te filmen en die heb ik even een kopstoot gegeven . schattig filmpje essie
En er stond gewoon stroom op. Dus ik heb gelijk de stekker uit het stopcontact gehaald. En lag niet eens een laptop aan :x . Jez*s ze had wel dood kunnen zijn .
Maar dat is ze niet En bovendien was de stop er dan wel uitgesprongen denk ik. Kan me voorstellen dat je je helemaal rot geschrokken bent! Ze zal het niet weer doen denk ik. Doe eens zo'n lamp in haar mond, als die gaat branden heeft ze een schokje gehad (even een grapje, hoop dat je er om kunt lachen zodat je even je schrik vergeet)
Zo, ff snel. Is me vanmorgen toch nog wel iets tegengevallen met Christian. Je voelt je zo machteloos, terwijl hij zoveel pijn heeft! Nog ff goed nieuws: Maureen zit alweer 140 gr. boven geb. gewicht! was 3720 bij geb, nu 3860! ik heb mn oude kleren alweer aan...
hoi dames, hier weer helemaal gestressed want ik ben vanmorgen bij de arboarts geweest en die vind dat ik 'gewoon' weer aan het werk moet gaan. ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik erg moe ben, maar volgens hem moet ik er 'gewoon' doorheen. Afgezien van het feit dat ik erg moe ben, kan ik nu wel huilen bij het idee dat ik volgende week weer aan het werk moet hij gaat uit van mijn contract van 40 uur (ik werk maar 32 door het ouderschapsverlof) heeft ie de maandag, woensdag en vrijdag aangewezen als dagen waarop ik moet beginnen en dan 4 uur per dag pffffffffffffffffff, ik heb mannetje gebeld en ik zat gelijk al te huilen aan de telefoon...kan nu zo weer huilen Ik heb het er met mannetje ook over gehad wat betreft mijn contract en de flexibiliteit....hij vond ook dat ik de bond of jurofoon eens moest bellen om te vragen of dat wel mocht sorry voor mijn geklaag maar ik zie het nu echt even niet meer zitten
he meis, heb je misschien last van een depressie ofzo. Als ik het zo lees die verschijnselen moe, veel huilen, niet meer zien zitten enzo, stress. Dat had ik ook allemaal alleen had ik dan pd. Misschien kraam ik wel onzin uit, maar daar doet dit me nu een beetje aan denken. Zou je het er niet eens met je huisarts over kunnen hebben of het dat niet zou kunnen zijn, want dat verklaard namelijk ook een heleboel lijkt me.
oh super zeg van maureen! en nu alweer in je oude kleren, dat doe je goed meis. Ik heb een totale nieuwe garderobe aan moeten schaffen omdat ik niets meer paste. En ja je voelt je idd erg machteloos. Hij zal het nu zelf moeten doen zelf aansterken. Leef erg met je mee meid! Vind het knap hoe je ermee omgaat. en dan nog 2 kids thuis.
ik weet het niet, maar ik schiet idd al volledig in de stress als ik er alleen al aan denk om weer aan het werk te moeten gaan dan komen gelijk bij mij de tranen omhoog maar ik weet trouwens niet wat de huisarts tegen de arboarts kan inbrengen?
nou ik zit hier ook voor jan lul te wachten. Leon had een advertentie op marktplaats staan voor een cd-speler die hij te koop heeft. Had er iemand gebeld dat hij die vandaag rond 10 uur wel op wilde komen halen. Nog steeds niemand geweest, en denk ook niet dat die nog komt. Had ik vanmorgen nog even naar schoonmoeder op de koffie kunnen gaan.
Dat weet ik ook niet, of je hebt het er met de arboarts even over. Misschien heeft het er toch mee te maken. Heb je nog wel ergens zin in om iets te doen of te ondernemen of ben je liever thuis en lig je in bed of op de bank ofzo?
de arboarts ziet verder niks geen reden dat ik niet (gedeeltelijk) aan het werk zou kunnen. hij vind gewoon dat ik er doorheen moet ik heb weinig zin om iets te doen om eerlijk te zijn, het liefste blijf ik lekker thuis ik zei vanmorgen ook tegen schoonmoeder en mannetje..ik wou dat ik per direct kon stoppen met werken, want dit werk brengt zoveel stress mee en blijkt dat ze dus weer een contract hebben binnengehaald waardoor er weer meer van de mensen verwacht wordt.... wordt er nu al zenuwachtig van als ik eraan denk
liesje misschien moet je dit eens lezen: Psychische Gezondheid - Wat is een depressie? als je googeld op depressie kom je nog veel meer info tegen, misschien heb je er wat aan