Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hoe was het van de week dan toen je naar je vader ging? Ging het toen weer iets beter met hem?

Leuke nieuwe banner en avatar trouwns!

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd met manlief!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

En een hele fijne dag vandaag!!!!!!!!!!!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    heb ook gelezen dat door veel huisartsen enzo een depressie bijna niet herkend wordt omdat ze daar niet goed voor getraind zijn om die te herkennen ofzoiets. Maar als je jezelf wel een beetje herkend in die info die ik hierneer heb gezet zou ik wel even je huisarts of arbo arts raadplegen

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Dat zal ze niet snel meer doen;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ga ik even lezen...
    en dan toch maar even bellen
    denk niet dat de bond mij helpt want ik ben niet lid en de jurofoon kost 80 cent per minuut :$

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    6 kinderen??!! Uhhh, dat wordt dus aan de schoonmaak als alle kids en tante weer de deur uit zijn :p. Maar wel gezellig lijkt me dus... veel plezier!!!

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    trouwens, las dat veel van jullie kindjes savonds nog een fles krijgen. Mika krijgt helemaal geen fles meer, is dat erg dan?

8. kwebbels

Meis volgens mij sta jij nog stijf van de schrik. GELUKKIG is alles goed afgelopen!! En in het vervolg laat je dat ding er waarschijnlijk ook niet meer inzitten...

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey Senn, had er ook (weer eens :)) overheengelezen. Wat leuk dat jullie naar het circuit gaan!!! Veel plezier alvast!!!!!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    je hoeft hierna niet de bond te bellen maar de huisarts! als je een depressie hebt moet het wel erkend worden anders wordt het alleen maar erger en kun je niet geholpen worden. Daarna zie je wel verder wat er dan gebeurt en heb je het er maar met de arbo over hoe en wat. Maar als je het denkt te hebben, zou ik wel actie ondernemen denk ik

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    pfffff schoonfamilie :(;)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik herken er zeker wel wat in, maar ik vind het ook zowat om de huisarts weer te moeten bellen met de vraag van goh heb ik misschien een depressie?
    ik bedoel het niet zoals het hier overkomt maar zou de huisarts niet het idee krijgen van daar heb je weer zo een die het zelf denkt te weten?
    (vat het niet verkeerd op, want zo bedoel ik het niet hoor)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    christea Gefeli met je man!

Liesje, sterkte.. Hoop dat er een oplossing komt..

Kk.. wat een verhaal.. Heel veel sterkte meid.. Bah, arme christian. Hoop dat hij zich snel beter voelt.

Uhmm.. Stopcontact.. Tjah.. Nou jah ze "doet" het nog gelukkig.. (en dr haar staat niet helemaal omhoog? dan valt het vast wel een beetje mee..) Stroom kan akelig aan voelen (ervaring helaas)

verder? Ingrid.. met sint.. Uhmm.. Moeilijk, Spreek ergens in het midden af, misschien dat dat kan? of is de familie niet zo groot? dan hoeven jullie beiden niet ver te reizen..

Sann.. Sterkte met je moeder (was sann toch?) Met de gebroken enkel.. Klinkt best ingewikkeld, moet ze nu 6 weken zitten?

Verder ben ik het wat kwijt, heb ook niet alles terug gelezen..

Noof slaapt meestal van ong 19,30 tot een uur of 7.30/8.00
    En smiddags nog ff

14. kwebbels

Hm ontzettend vervelend voor je zeg. Ik zou toch echt een andere baan gaan zoeken als ik jouw was. Dit kost toch veel te veel stres?? En weet je, misschien valt het allemaal wel mee als je weer aan het werk gaat. Ik begrijp dat je er wel tegenop ziet..

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Dames, ik ga nog heel even in bad liggen. Hopelijk slaapt mika tot half 3 ongeveer. Ben beetje brak. De was doe ik morgen wel of vanavond nog (Denk het niet).

Liesje laat je me weten wat je daarvan denkt enzo?

doei!

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Aha vandaar ;) Hou zelf niet zo van kermis, maar kon wel zien dat Merel het prima naar haar zin had!:)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Rihanna kreeg ook altijd de fles maar op het moment laat ze de helft van 120 ml al staan dus die fles gaat er vandaag of morgen ook helemaal af want we moeten alles er met kunst en vliegwerk in krijgen en dat zijn we niet van plan

18. kwebbels

Ja maar komt het ook niet doordat je gewoon geen leuk werk meer hebt? Ik bedoel, je hebt alleen maar gezeur en gezever van je baas. :( Dan zou ik ook echt niet aan het werk willen.

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Flink mazzel dus!!! Wij geven ook altijd veel aan mijn zwager en schoonzus voor hun kleine (2 maanden jonger dan Mees) helaas hebben wij niemand van wie we dingen doorgeschoven krijgen ;)

20. kwebbels

Pff lekker asociaal zeg.

Share This Page