nee dat snap ik...ik moet de bond bellen over het feit dat mijn baas in mijn contract laat zetten dat ze wel van me verwachten dat ik flexibel ben op mijn vrije dag, dus als het nodig is dat ik die dag kan werken nou daarvoor ga ik toch geen dag minder werken?:x
Dat is heel fijn om te horen!!!!! En hoe is het nu met je oma dan? Heeft ze al iets meer rust gevonden? Je schreef laatst dat ze de weg een beetje kwijt is en dat het nu verergerd was omdat opa terug was gekomen...
Jeetje meid!!!! Poeh, dat is idd enorm schrikken. Gelukkig is het goed gegaan!!!!!!!!! Ik schrok net ook enorm want Mees is beneden van het trapje gevallen (niveauverschil in kamer). Hij probeerde er lopend ipv achteruitkruipend vanaf te gaan en dat ging dus niet. Ik zat hier en manlief stond er net met zijn rug naartoe toen het gebeurde. Tand door de lip, kinnetje kapot, zoooooooooooooo zielig Gelukkig ging het na een paar minuujtes troosten weer goed en was hij weer lekker aan het lachen en spelen.
dat werkt idd ook niet mee, maar het is zo'n gestress daar en nu hebben ze weer een contract binnengehaald dus nog meer stress en er wordt nog weer meer verwacht van de mensen pfffffff...ik zie het echt niet zitten
Hihih, Mees vind een stukje brood ook altidj heerlijk. Loopt heel vaak naar de broodla toe, doet hem open, pakt een zak brood en zegt dan 'boooot, boooot' | Mees ligt er ook net in en hoorde ik net op het bed en de muur bonken, maar nu is het stil. Ga zo ff schoonmaken en een vriendin bellen dus ben zo offline.
Ook beter Ze is inderdaad rustiger. Wel zei ze afgelopen zondag: nog 2 nachten en we gaan weer naar huis (spoedopvang was voor 2 weken) dus mijn moeder zei al: die dag ga ik dus niet langs he . Maar ze ging expres een paar dagen niet langs zodat mijn opa en oma rustig kunnen wennen en mijn moeder wat kan afkicken van de zorg. Maar ik hoorde gisteren dat het goed ging gelukkig (ik bel elke dag even om te vragen hoe het ervoor staat, kan maar zo veranderen)
wat schrikken essie!...gelukkig is het goed afgelopen en mees gevallen...bah zeg...hier voor een tijdje terug met het mondje op de rand van de tafel gevallen en toen zat ik er vlak achter...je bent nooit snel genoeg