Wat goed van Maureen zeg!! Ze doet het dus heel goed op jouw voeding!! Petje af meid!!! En lekker dat je je oude kleren alweer aan kan! Logisch dat het toch weer moeilijk was Christian zo te zien. Je zou zo graag iets willen doen, maar dat gaat helaas niet. Maar jouw aanwezigheid doet hem vast ook al heel veel goed! Wat zeiden de artsen verder?
dankje...ik ga zo eerst een even bellen met het juridisch loket of ze zomaar in mijn contract kunnen zetten dat ik voor mijn vrije dag flexibel moet zijn
dankje...voel me weer zoals 5 jaar geleden toen ik aan het solliciteren was en ook elke keer een afwijzing kreeg
oh nee hoor denk het niet. Denk dat ze misschien wel blij zijn dat je er zelf mee komt, want blijkbaar maken veel huisartsen veel fouten dat ze aan iets anders denken dan een depressie
Nou heb net nog even lekker geshopt voor Indi. Heb 2 rompers, 1 pyama, 3 shirtjes lange mouwen en 1 spijkerbroek. Bij elkaar 60 euro ongeveer. Valt wel mee toch?! Ik wilde eigenlijk nog meer shirtjes maar kon niet echt leuke vinden. Nou ga ik nog even op zoek naar een leukl spijkerrokje voor haar en dan is het wel weer even goed voor de komende tijd.
Nee hoor, MEes krijgt hem ook niet meer, INdi geloof ik ook niet, Joost ook niet en zo geloof ik nog wel meer kindjes. Bij mij was het zelfs op aanraden van het CB! Wel krijgt hij sochtends nog een fles met pap van opvolgmelk
omdat ik de laatste tijd de huisarts al zovaak moest bellen, oa van mijn werkgever...daarom vroeg ik dat
Er hoeft er maar een te zijn, die je wel wil hebben T voelt ook vet verrot.. Tijd terug hier met byron ook zo.. maar jah, volhouden, EN t ligt niet aan jou. T is geen persoonlijk iets
leuk hoor...ik wil ook nog wel shoppen maar deze week niet meer geld is bijna op dus moet ik maar wachten tot volgende week
Manlief zit nog steeds te wachten tot ie gebeld word. Hij had een vacature gezien waar die graag zou willen werken. Nou is hij van de 138 sollicitanten bij de laatste 2. Hij zou week 43 gebeld worden(deze week dus) om een afspraak te maken voor een 2e gesprek. Nou ze hebben dus nog steeds niet gebeld.
Yep, was ook ff flink geschrokken, maar gelukkig zitten alle tandjes nog vast en is MEes het alweer helemaal vergeten!
zal waarschijnlijk ook komen doordat ik parttime wil werken en de meesten zijn toch op zoek naar fulltime medewerkers
oh zo sorry fout begrepen. trouwens komt die man voor die cd-speler net aan de deur. wordt mika wakker grrr:x. Net even naar toe geweest om te troosten en uiteindelijk maar weer gegaan want hij moet toch slapen, begint ie gewoon hartverscheurend te huilen en nu nog steeds wat na snikken en dan weer huilen enzo. Zo zielig! weet dat ik hem nu even moet laten maar het liefst ga ik er heen.
zo dan heeft ie het al heel erg goed gedaan om zover te komen zeg ik kom niet eens door de 1e selectie heen ik duim voor je dat ze vandaag nog bellen