Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha ik ben er al een uur over aan het denken om onder de douche te gaan, maar ga wel na gooische vrouwen..

2. :$ ben je misschien zwanger?

3. het ging goed met hem :) wel heel moe na de dialyse weer vandaag, maar hij maakt weer grapjes :)

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hey buddy, lekker uit eten geweest?

5. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, daar was ik weer. Ga zo even een poging doen tot bijlezen, maar denk niet dat ik dat ga redden vandaag. Morgen kom ik denk ik weer wat meer online.

Zoals ik gezegd had kwamen mijn oom en tante vanmorgen met 6 kinderen langs. Was echt heel gezellig. Ze wilden vanmiddag naar het strand dus konden dan op de heenweg even bij ons langs. Dus toen ze er eenmaal waren vroegen ze of ik geen zin had om mee te gaan naar het strand. Ik had eerst zoiets van: Arinde moet naar bed, dus het is niet handig, maar ja het leek me eigenlijk toch ook wel erg gezellig. Dus toch maar gezellig meegegaan naar Hoek van Holland. We waren er om 1 uur, dus hebben daar even brood gegeten. Daarna lekker op het strand gewandeld, schelpen gezocht, over de pier gelopen en nog even bij een speeltuintje gespeeld. Daarna nog een patatje gegeten bij de snackbar en toen naar huis. Arinde is de hele dag opgeweest en heeft alleen een klein kwartiertje in de wagen geslapen. Ze vond alle aandacht en het strand helemaal geweldig. Had helaas geen fototoestel, want die had mannetje mee.
    Toen we thuis waren Arinde lekker gedoucht en toen naar bed, dus die zal wel lekker slapen vannacht.
    Dus al met al een gezellige dag gehad.

Mannetje is er inmiddels ook, dus bijlezen gaat niet meer lukken. Tot morgen dames!

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat is in elks geval goed nieuws!! :)

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    gezellig dagje dus!! lekker zeg!! en knap dat arinde het red zonder slaap!!

fijne avond nog!

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
  9. :( dikke knuf Ingrid

10. :) nou uit eten, we zijn bij de Mac geeindigd na de kermis,maar de jongens vonden het lekker ;)
    Daarna door naar het ziekenhuis

11. ja vind ik ook, straks ff mee scrappen :D

12. ik ga gooische vrouwen kijken

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dank je wel meis!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou ik lust dus heel veel van dat soort dingen niet, eet ook geen gebak, koekjes enz. maar waar die kilo's dan vandaan komen ben ik ook nog niet achter;)

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    nee geen chemo gehad. Wel last van broze botten idd

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wat een superfilmpjes zeg. dat hoofdje:D:D:D

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    yep, vaak zelfs eind van de ochtend al

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik ben ook geen koekjesmens. Gebak vind ik dan wel weer lekker maar goed hoe vaak komt het voor dat ik dat eet? 9 van de 10 keer sla ik het nog af ook op een verjaardag.
    Waar mijn vetjes vandaan komen zijn echt de sauzen wat ik overal bij eet. Ik kan echt niet zonder saus. Nou ben ik al heel wat geminderd in sauzen. Ken je die gele tubes zaanse mayo???? Daar gingen er een heeele tijd ongeveer 2 van in de week doorheen hier. :) En dan 95 procent van die tubes waren van mij:) Nu eet ik dat nooit meer. Nu koop ik bijvoorbeeld Yofresh. Dat is fritesaus maar dan gemaakt van yoghurt. ;) Dat scheelt al heeeeel veel denk ik.

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi, ik ben alweer op pad geweest vanmiddag. eerst naar mn moeders huis voor een tas zooi en toen naar het verpleeghuis. Vanmorgren al wat in huis gedaan en om 6 uur thuis, gegeten met Ivy, haar in bad gedaan, daarna nog een nichtje van mn moeder gebeld en nu eindelijk ff rust. Ben aan het zoeken naar de berichtjes van kk, maar zie alleen maar re's

Share This Page