Zal ik morgen mijn kleine neefje bij ons op de kamer leggen of bij Indi? Er is een kans dat hij snachts wakker word en dan word Indi ook wakker natuurlijk. Maar aan de andere kant, manlief praat af en toe in zijn slaap en misschien word ie daar wel weer wakker van. Wat zouden jullie doen?
Sausjes ben ik ook niet van, ja mayo,satesaus of ketchup bij de patat maar dat is het dan ook. Dus daar kan het hier ook niet van komen, eet geen jus op mijn aardappels dus daar krijg ik ook niks van vet van binnen en verder.... denk wel dat het scheelt als ik na de bevalling ook gewoon 3x op een dag ga eten ipv maar 1x
Wat naar dat het tegenviel meid. Kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt. Wat is Maureen goed gegroeid en jij alweer in je oude kleren. Heerlijk zeg
ik blijf morgen thuis in ieder geval. maar goed, dan moet ik boodschappen doen en ff een vracht afwas en was weg werken. Realisser met net dat ik verdorie keelpastilles vergeten ben te kopen. heb zo'n keelpijn. Suffe ik
Ja hier eet ik ook heel onregelmatig. Soms eet ik mijn eerste maaltijd om 13 uur pas. En dan ben ik vanaf een uur of 8/9 al wel wakker. Ik weet ook nooit wat ik moet eten of wat ik op brood moet nemen. Vaak heb ik van die dingen die ik dan weeeeeeeken achtereen eet. Zo kan ik bijvoorbeeld weken achter elkaar brood met pindakaas eten. En dan word ik het weer zat en dan ga ik op zoek naar het volgende beleg wat ik dan weer weken achter elkaar op brood kan nemen. Maar nu weet ik dus niet wat mijn volgende beleg word en dan eet ik ook gewoon niks Maar een echte snoeper ben ik dan ook weer niet. Ja eens in de 2 maanden koop ik 2 chocoladerepen en die gaan er in 1 keer doorheen en dan heb ik weer genoeg gesnoept voor de komende 2 maanden.
he meisjes!!! wat doen jullie me toch aan!! ik kan toch geen 40 pagina's bij gaan lezen!!! ik heb ff gauw gescand...40 pagina's terug dus wat er gisteren allemaal geschreven is weet ik niet. liesje, succes me je werk. miss snel ander werk zoeken? KK, heel veel sterkte met christian. hopelijk mag hij snel naar huis (was het nou blindendarm??) sann, werk je ook in het zikenhuis? ramoontje, fijn dat de medicijnen helpen! verder weet ik het niet meer.
Ik werk idd in het ziekenhuis aan de balie van de SEH als dispatcher. Christian had geen blinderdarmonst. maar een maagperforatie
oh oke! dus je ziet alle heftige gevallen?? zoiets als christian?? Man das best heftig zo'n perforatie!! loopt al het maagzuur je borst/buikholte in of niet? Hopelijk gaat het nu een stuk beter met hem
pfff ben me een partij brak.... gisteravond wezen eten bij mijn leidinggevende thuis met een groepje analisten. was erg gezellig maar beetje laat. lag pas om 24 uur in bed en om 6 uur ging de wekker weer. is op zicg niet zo'n probleem, maar dan moet niet justin ook nog eens om 2.30 en om 4 uur wakker worden...*gaap* oh touwens bedankt voor alle berichtjes. we hebben het uitgesproken. gaat nu ook weer prima.
Zo ik heb weer alles bijgelezen, eens kijken wat er is blijven hangen: @Senn, veel plezier met rubber snuiven. @Ramoontje, balen dat het nog steeds niet beter gaat met Joost. @Christiea, we zijn weer bezig zwanger te raken, dus ja er is altijd een kans. @Ingrid, jeetje naar dat Roeland's opa weer in het ZH ligt. En minder dat je er niet naar toe mag. @Noami, zie nu pas dat je zwanger bent: gefeliciteerd! @Kwebbels, mag je manlief op 2e gesprek? Gefeliciteerd! @KK, fijn dat het weer ietsjes beter met Christian ging! En grappig dat Esmée de kraamzorg oma noemt. En verder weet ik het niet meer.
Nou ik ben vanmiddag even bij de apotheek binnen gelopen om te vragen of je Aspro bruis mag pakken als je bezig bent zwanger te raken. Dat mocht dus niet. Heb nu paracetamol meegekregen, die direct 2 genomen en ze zijn gelukkig hun werk gaan doen.
oh ik heb alleen gelezen dat de medicijnen aansloegen bij joost, maar dus niet?? vervelend man!! Naomi gefeliciteerd!!! en kwebbels ook super van je mannetje!!
wat zit daar in dan dat je het niet mag hebben?? (heb ff jouw (vorige) berichtje gepikt om te reageren )