Nou die mag ook hier langskomen zonder aankondiging. Maar ook ik zal me eerst moeten opgeven. Maar dat gebeurt dus niet.
dames ik ga mn bedje lekker in want voel me beroerd en mn keel voetl aan als schuurpapier. Lekker even goed slapen maar. Slaap lekker voor straks
nou daar geef ik ons dus ook nooit meer voor op. Zijn toen een keer lid geworden, nooit iets gewonnen dus opgezegd, zie ik na een half jaar ineens weer het geld bedrag van de rekening afgaan onder de naam postcode loterij Ik opbellen krijg ik zo'n callcenter kerel aan de telefoon die zegt dat wij telefonisch hebben doorgegeven nadat zij ons gebeld hadden, nou ik zeg het niet voor niks op en roeland had dus ook echt geen toestemming gegeven moest ik alsnog eerst weer een brief sturen met alle lotnummers (ofzo) erin dat we wilden opzeggen. Heb toen ook gezegd als jullie ons telefonisch lid kunnen maken kan je ook via dit telefoontje zorgen dat we geen lid meer zijn, nou dat kon volgens hem niet. Volgens zijn leidinggevende wel en die heeft ons toen uit het systeem gehaald
Heb hem nog niet gevonden, maar kwam ondertussen deze wel tegen: Meisje (11) bevalt van baby - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
ja die zag ik ook staan maar nog niet gelezen, wel iets over die man gelezen maar dat staat verder naar beneden. Staat eigenlijk alleen dat hij al langere tijd ziek was.
Huh waar heb jij het nou over. Is er een man overleden aan de Mexicaanse griep? Maar het ging toch over een gezond persoon? Ik had een stukje over een 14 jarig meisje.
Meisje (14) bezwijkt aan griep - Nationale Grieplijn - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [Grieplijn]
Meiden, ik ga zo naar bedje toe. Wens jullie nog een fijne avond (duurt nog 12 minuten ) en goede nacht toe!
pffff.... wordt moe van de vrouw van mijn neefje. Ze heeft op haar manier overal last van en heeft het zo zwaar nu ze al 5 weken zwanger is.... sommige mensen....
Ik zie het nu ja, maar de zwp doet bij mij nog steeds raar. Nog steeds datgene wat ik eerder al een keer uit heb gelegd :x .