In het begin is het wel handig, want om nou een wortel te koken en te prakken is ook niet heel handig, maar zodra ze "meer" gaan eten.. en helemaal als het met "stukjes" word.. ulk.. ik zeg ook niet nooit, maar liever zo min mogelijk
Wat heerlijk zeg dat het nu weer beter gaat. Dat zijn echt vreselijke dagen, vind je niet? HEt hoort er jammer genoeg bij, maar nu kun je weer extra genieten van je rustige meisje.
Kun je hem dan niet eerder wakker maken? Vervelend (soms) wat eerder heel makkelijk even ging, kost nu heel veel tijd omdat je een kindje hebt. Je kunt niet even makkelijk de auto in en je ding doen. Soms, heeeel soms, vind ik dat wel eens lastig!
op die pagina, onderaan staat een link, daar op klikken, en je aanmelden bij hyves (als je een profiel hebt) ik heb gelijk ook op de dit is niet ok knop gedrukt
Ik zeg niks :-# Bij de bevallingslijst, september mama's, onderaan op bladzijde .... (weet niet meer)
uhh.. ja.. eigenlijk wel haha, maar jah, t voelt zo "stom" ach zovaak wint ie niet wat dus hij zou dr geen schade van ondervinden haha.