Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hihihi. Zo loopt Merel graag achter haar Tripp Trapp stoel aan :D .

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet er maar gezellig van hoor morgen! En Merel is vast wel in goede handen toch?

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde is toch nog in slaap gevallen, dus ben benieuwd wanneer ze wakker wordt. Zal wel even bijtanken van gister denk ik. Ze ligt er inmiddels al 2 uur in, dus dat is wel lekker.
    Als ze wakker is nog even boodschappen doen en dan voor vandaag niet veel meer. Gewoon even een dagje lekker thuis.

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

dan zal onverwacht visite wel in de lucht hebben gezeten.

ik had gister sleutels van mijn werk mee naar huis en mijn collega was bij zijn vriendin (een straat verderop als ons huis) en zijn vriendin is een collega van rem. dus we smsten allebei over en weer en toen kwam er dus uit dat ze ff een bakke zouden komen doen.
    nou ze zaten er nog geen uur ging rem zijn telefoon. dat waren goee vrienden of ze niet een bakkie konden komen doen. en zo hadden we het huis "vol"
    was wel heel gezellig

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hier vliegt het geld er ook doorheen hoor! Echt soms dan heb ik echt zoiest van waar is het gebleven..:)
    Morgen naar mama mia! Gezellig meid! Even lekker weg! Lekker genieten! En ja het is minder dat je Merel dan een halve dag niet zal zien.. Ik wet er jammer genoeg alles van.. Donderdag moest ik en Jacob tot 22 uur werken.. Mijn moeder pastte op.. Is Sem bij hun blijven slapen want ik moest de volgende ochtend weer om half 8 beginnen.. Heb ik hem dus donderdag 's middags bij mijn ouers op bed gebracht.. Ik naar het werk, en zag ik hem pas vrijdagmiddag om half 5 weer!:(

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

maud en morris deden dat ook hoor
    sam wat minder maar die krijgt ook een ander ritme mee doordat maud naar school gaat

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

heerlijk even als ze even lekker slapen. Even tijd voor jezelf! Sem is dan altijd gelijk weer een heel vrolijk mannetje als hij even geslapen heeft!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde is na het slapen meestal ook weer helemaal vrolijk. Dat slapen heeft ze toch echt nog wel nodig hoor, 'smiddags! En inderdaad even lekker wat tijd voor jezelf.

En gister heeft ze dus overdag helemaal niet geslapen omdat we precies rond haar slaaptijd onverwacht naar het strand gingen. Ze heeft even een kwartiertje in de wagen geslapen maar verder dus niet tot 's avonds 7 uur. En het ging hartstikke goed, dat had ik dus niet verwacht! Dus niet zo gek dat ze nu net iets eerder moe was vandaag. En gelukkig slaapt ze door alle herrie heen:$

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoop dat hij per dag toch wel zienderogen vooruitgaat

en wat goed van maureen (of jouw overheerlijke melk;))
    en jij alweer lekker in je oude kleren.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo meiden ik ga ff naar de AH. Boodschappen doen.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

als ik heel eerlijk ben denk ik dat je misschien maar moet stoppen bij die baas.
    want anders zit er toch niks anders op om toch maar weer eens aan het werk te gaan. hoe langer je weg blijft/bent hoe moeilijker het wordt om terug te gaan

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

sam ook al een poosje niet meer hoor.
    vond het zonde ze liet driekwart staan

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik had verteld van morris zijn valpartij laatst.
    nou blijken toch zijn 2 fronttandjes te verkleuren:( maar inderdaad gelukkig zijn het de melktandjes

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer joh! Gelukkig inderdaad dat het zijn melktandjes nog zijn, anders was het helemaal balen geweest!

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

jullie krijgen ook de ene tegenslag na de andere zeg
    dikke knuf

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.... vandaag kan ik niet teveel naar de wc, omdat mannetje daar aan het breken is. Dus het is een grote stofbende daar. Wel beetje lastig als je ongesteld bent:) Zal toch af en toe even moeten, maar ja, dan moet eerst alles weer beetje stofvrij gemaakt worden anders neem ik het stof mee het hele huis in.
    Ach ja...nog eventjes....

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

dan ben je niet de enige :)

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

beterschap!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

papa blij, doet mama goed :)

en wat leuk dat de dametjes dan maar 6 dagen schelen

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoe is esmee er verder onder?
    en hoe voel jij je verder lichamelijk? neem aan dat er goed op je gelet word

Deel Deze Pagina