Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga de komende 2 dagen idd maar niet. Heb een akelige hoest en mn ademhaling giert als een gek dus ff rustig aan doen want nu heen en weer jagen red ik niet, dan hang ik gelijk aan mn inhalator.

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    gelukkig meis dat het alweer wat beter gaat. Langzaam wat eten zal hem ook goed doen. Kan ik me voorstellen dat je niet wil dat Esmée hem zo ziet.

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Helaas geen afwasmachine nee. als we dan nog hier wonen komt er in apeil een nieuwe keuken met afwasmachien.

Ach wat vervelend dat Merel zo hoest. Wij zijn wat betreft gezegend met en kind van ijzer, die heeft nooit wat op die ene keer die ondertemp na.

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ow ook al zo'n klauteraar. ivy klimt ook overal op maar weet nog steeds niet voorzichtig er weer af te gaan. Krijg er de zenuwen van af en toe

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ivy ook al heel lang niet meer hoor

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ow zonde joh. Maar idd gelukkig neit de bliivende tanden

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ach gossie 6 tegelijk, das niet fijn

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    aaah lief:)

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Beterschap voor Isabella!

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ships:(:(:(

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wat een stilte hier vandaag zeg

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ik denk dat het te maken heeft met de prikken die ze vorige week gehad heeft:) hoop dus dat het morgen weer over is

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    oow dat kan idd nog een weekje later he. Ivy heeft ze afgelopen dinsdag gehad dus ben benieuwd.

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou neefje is ondertussen 2 keer wakker geworden, helemaal onder de snot. Hij is echt erg verkouden. Toevallig belde mijn zus en heb ik maar gevraagd of ik de neusspray van Indi mag geven (wel schoongemaakt dan). Dat was oke dus heb dat maar even gedaan en volgens mij helpt dat wel. Nou slaapt hij weer, hij was zo moe dat hij in mijn armen in slaap viel! Nou maar hopen dat hij niet weer wakker word en helemaal onder de snot zit:)

15. kwebbels

Indi slaapt overigens wel gewoon lekker gelukkig. Voor hetzelfde geld waren ze allebei vanavond wakker.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo wat is het rustig vandaag.
    Jeetje LK, dat de tandjes van Morris verkleuren. Jammer is dat.
    En Lisette beterschap met Isabella.

Vanmiddag boodschappen gedaan en daarna nog ff naar de kermis geweest.
    En daar heb ik me nog nooit zo rot gevoeld. Er was daar een buggybaan: een baan waarop van die jeeps door een landschap reden, elektrisch aangedreven over een rails.
    Na ik weet, stond er bij de kassa "kinderen onder de 12 onder begeleiding". Of ik moet het heel erg verkeerd hebben gelezen, want ik heb met een half oog staan lezen.
    Dus ik kaartjes gekocht en wachten met Merel. Dat kind was zo enthousiast, wou al instappen toen ze nog reden.
    Dat ding stopt, ik zet haar erin, oh wat was ze blij. Begon spontaan te trappelen en flink sturen. Ik erbij, komt er zo'n kerel "u mag er niet in". Dat terwijl Bas het eergisteren nog na had gevraagd en het toen wel mocht.
    Dus toen er maar weer uit.
    Ik voelde (en voel me nu weer als ik dit typ) me diep droevig worden. Ten 1e voelde ik me persoonlijk gediscrimeerd (als ik tenminste het bordje goed had gelezen), maar dat vond ik niet zo erg. Ik vond het zo k*t dat ik Merel er weer uit moest. Ze vond het niet leuk, zo zielig :( .
    Ik voelde me dus echt heel kl*te de rest van het kermisbezoek.
    Vraag me nou af of ik het bordje wel goed had gelezen. Zal maandag nog eens kijken.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Sneu voor je neefje. Hoe oud is hij eigenlijk?

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo ik had trouwens daarstraks last van een verstopping. Heb gewoon een half uur zitten persen op de WC :) .
    Zou gewoon denken dat als er evt. een bevrucht eitje ingenesteld zat, hij er bij deze uit geperst is :D .
    Al hoop ik natuurlijk niet dat dat echt kan.

19. kwebbels

Jeetje wat ontzettend raar zeg. Er staat sowieso dat er begeleiding bij moet bij kinderen onder de 12 en dan moet je eruit?!?!:x Heel raar zeg.
    Dikke knuf voor je.

20. kwebbels

3 maanden.

Share This Page