Leuke foto's zeg vooral degene waar May met Yaron op staat. En probeert hij nou de stekker van je laptop eruit te trekken?
Julian ondeugend?????!!!!! Hoe kom je erbij?? Die doet noooooit wat hahahaha hij heeft vanmiddag ontdekt hoe de stekker van de laptop uit de laptop moet en hoe die er weer in moet
zou die wel willen ja hahaha vanmiddag vond hij dat ik er lang genoeg achter had gezeten, probeerde hij het gewoon van mijn schoot af te trekken. Of hij gaat voor me staan en gaat dan om het hoekje kijken wat ik aan het doen ben en zegt dan altijd ooooohhhh en begint daarna een heel verhaal alsof hij wil zeggen hoe ik het moet doen
ik ga ervandoor, moet nog met julian onder de douche en we moeten tegenwoordig om zeven uur dansen omdat we van brons naar zilver zijn gegaan dus dat wordt nog grappig.
Nou het ging moeilijk maar vrijdag heb ik er 5 gemaakt dus ik zat toen alsnog aan het benodigte aantal
Hebben niet afgedanst voor brons, de groep waarin we zitten is te klein en wordt dus opgeheven maar omdat Roeland al ver is gekomen eerder met dansen en het wel kan mochten we verder in zilver.