Ja, vind ik idd zo sneu. HIj was echt helemaal in traantjes en kon hem niet troosten door over zijn bolletje te aaien en over zijn buikje te wrijven. Dus daarom maar lekker bij ons in bed genomen. Dan is het eigenlijk ook altijd wel meteen goed, zo schattig. Nadeel is alleen dat hij bij ons in bed veel onrustiger slaapt en veel ligt te woelen en af en toe tussendoor kreetjes slaakt,waardoor ik dan weer een heeeeel stuk minder slaap, maarja...............
Hihihi, lekker ondernemend setje dus . Mag natuurlijk niet, maar ook wel weer schetig. kan me alleen voorstellen dat het 's ochtends vroeg iets minder is, maar ja. En?? waren het goede offertes? Weet je al wat het gaat worden?
Lol, dromen, laat ik dr maar niet over beginnen Droom niet vaak tegen woordig, teminste niet dat ik het onthoud, maar als ik dan droom.. haha
Klinkt pijnlijk patricia! heb ooit mn hand op een lompe manier gebroken.. En ook alles gekneusd enz, AUW. Hoop dat het snel over is
Via Ryanair. Dan zit je al voor zo'n 6 euro pp heen en terug. Je moet dan nog wel 10 euro boekingskosten betalen maar that's it.
Jah, je kan betalen met een creditcard. Als je je inschrijft bij de site krijg je elke week nieuwe aanbiedingen
KK, wat ontzettend vervelend allemaal zeg! Ik hoop dat jullie snel allemaal opknappen en heerlijk als gezinnetje kunnen genieten van elkaar. Een dikke knuf voor jou! ML, wat lekker zeg... shoppen in Milaan! Patricia.... auw, wat een pijnlijk verhaal. En wat leuk om jou hier weer te zien! AN, wat een leuke foto's! Prachtig meisje!
nou hier zijn we dan weer... de 1e morgen achter de rug, ik heb wel in de gaten dat lang niet alle collega's belang bij me hebben, zelfs eentje die direct naast me zit heeft niet gevraagd hoe het is de werkdruk schijnt erg hoog te zijn ...ik zie het niet zo zitten maar ja ik moet van de arbo