Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    O, heerlijk he als ze dat beginnen te doen. Elke nieuwe fase van je kindje is weer echt genieten, althans..dat vind ik.
    Marin is dol op haar broertje. Ze geeft hem heel veel kusjes en als hij huilt, staat ze direct bij hem en zegt : "oooh":)
    Teun is 1 maand en 2 dagen, het gaat veel te hard!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dit ben ik, ongeveer zo oud als wat noof nu is (ik was iets jonger denk ik)

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tja, ik denk dat Teun nog te jong is om echt verschillen te zien. Ik merk alleen bij de bv dat het veel beter gaat nu omdat Teun veel rustiger is en daardoor ook beter hapt en drinkt.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Nog ff en hij kruipt :p

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sow, de tijd gaat snel!
    En wat lief van Marin ;). Zo schattig als ze dat doen. Ja ik vind het ook echt genieten, merk nu ook dat Mika meer 'speels' is zeg maar, meer van het kietelen en samen spelen en stoeien enzo, echt zo leuk (maar wel vermoeiend ;) )

Ik ga nog even liggen op de bank totdat mika wakker is. Tot snel weer.

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Schattig zeg! Volgens mij heeft Noof langer haar, of niet?

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jah, dat denk ik ook wel. Al merkte ik wel in karakter gewoon verschil..

:) Lekker dat dat in elk geval goed gaat! en het is de 2e dat scheeld ook wel denk ik, dan heb je toch wat meer ervaring
    (joooh.. meen je niet)

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hou op!:D

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, idd met een wondje onder haar oogje!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jah, denk dat mn moeder beter was in haren knippen ;) Ik ben dr niet zo goed in, dus zolang het gaat, knip ik niet te veel haha.

En Noof heeft dikkere wangen.

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :p :p

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Hahah, maar het is wel waar. Alles gaat nu veel relaxter, omdat je gewoon ervaring hebt en ook die zekerheid dat je het best wel kunt... mama-zijn:)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Doei doei!

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Jij hebt Noof haar haren nog niet geknipt? Ik ook niet bij Marin. Durf het niet, en wil eigenlijk ook niet naar een kapper. Volgens mij is dat veel te duur.

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje, de 20 weken echo alweer, dus dat schiet ook al flink op!! Wat fijn dat alles goed was zeg!! En ach, lange benen, het is een momentopname toch, dus misschien net een groeispurt van zijn beentjes gehad ;). Wat zielig van Senna met zijn longontsteking! Dat lijkt me helemaal sneu zeg! Is hij er al weer helemaal vanaf dan?

Kan me heeeeeeeel goed voorstellen dat de zwangerschap van een 2e zwaarder is, omdat je idd niet meer ff voor jezelf kan zitten of liggen, maar altijd wel druk bent met je kindje. Tuurlijk mag je daarover best eens klagen hoor ;)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jah, dat bedoel ik ;) De boeken zijn wel leuk, maar groot worden ze ook wel zonder, het "wat hoort" word wat minder denk ik (teminste, das mijn ervaring) en je kan je gevoel meer vertrouwen.

Maar toch blijft het snel gaan! Misschien nog wel sneller :p

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Alleen haar pony, verder nog niet.. Eigenlijk moeten voor wat plukjes dr af, omdat achter het korter is, maar jah a-symetrisch is hip :p

Ik ga ook niet met haar naar de kapper, alleen als die er echt wat mee kan zeg maar, vind het ook te duur, voor wat er gedaan kan worden.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, precies! Ik ga nu ook meer op mijn eigen gevoel af!
    Ik hoop toch niet dat het sneller gaat, maar ik ben bang dat je gelijk hebt

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, wat een lekker ding zeg!!!!!!!!!!!!!! Heb meteen ff het filmpje van Teun samen met Marin bekeken (hoezo nieuwsgierig :)) en wat zijn ze ook ontzettend lief zo samen!!!! Fijn dat alles zo goed gaat zeg, ook de BV!:)

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Ik heb Marin in de nek wel eens wat bijgeknipt in de hoop op meer krullen;) Maar ik weet nog niet wat ik met haar pony wil. Hij is nu erg lang, maar ik ben er nog niet uit wat ik leuker vind, een korte pony of laten meegroeien met de rest...
    Dit klinkt volgens mij allemaal heel vaag, wat ik nu zeg8)

Deel Deze Pagina