Nou jah een dag duurt altijd 24 uur dus wat je dr ook mee doet, tijd blijft even snel gaan hahaha (dus hoe meer je je verveeld.. hoe langer het duurt, hoe langer hij klein blijft ) Alleen al door wat ze zien, aan voorbeeld heb ik het idee dat het harder gaat Maar goed, dat kan ook door het jongetje/meisje komen, dat weet ik niet..
Ach gosss, hoe kunnen ze het uitkienen af en toe met vallen he? Maar goed, nog fijn dat ze niet met haar oogje zelf op de punt is gevallen!!
hahaha neej ik begrijp wat je bedoeld haha, Nou jah ik heb voor de kortere pony gekozen Stond ook in de baby glossy, van deze winter dat een pony in is.. Als ze hem lang heeft, hangt ie voor haar ogen Toen noof kort haar had, had ze ook wel krulletjes, nu als het wat regent zeg maar.. (heb nooit geprobeerd ze dr in te knippen.. Laagjes, werkt wel denk ik)
kan ik me voorstellen meid, maar helaas kan je er niets aan veranderen en zul je door de zure appel heen moeten bijten
Hoop idd dat Mika ff lekker blijft slapen zodat jij ook even lekker kan gaan liggen en dat je hoofdpijn daarna hopelijk gezakt is!
Dat zou zomaar kunnen, maar kan ook andersom werken. De één na jongste zoon van mijn nichtje ging heel erg laat praten omdat hij eigenlijk niet hoefde. Zijn oudere broers en zusje begrepen wel wat hij bedoelde en gingen wel voor hem praten. Maar de tijd gaat met twee kids wel veel sneller. Ik kom, sinds Teun er is, bijna niet meer toe aan dingen voor mijzelf. Arme ik
Hahhaah, dus Marin loopt helemaal niet met de mode mee? Ik ga vast de scharen slijpen Marin heeft vooral heel veel krullen als ze net uit bad komt.
Heb jij je niet geabonneerd op de Glossy? voor kleine meisjes? Jee hoe 2006... Slijp ze, had je eigenlijk gister al moeten doen.. Maar jah, beter laat dan nooit (volgende week is een lange pony weer in, dus haartjes bewaren) Had noof eerder wel, nu minder, alleen nog met miezer regen op de fiets ofzo zeg maar, dan krult het wel.. Schuimgel voor krullen dr in dan blijven ze dr ook wel in zitten denk ik
An, ik heb even je avatar foto uitgeprint, zodat ik een idee heb wat in de mode is en dan zal ik een dezer dagen ook eens proberen of ik zo'n coupe bij Marin kan laten aanmeten.
In de babyglossy? Ow, dacht het in de baby viva gelezen te hebben. Mees is nu al 3 x geknipt. maar ja, kan het bij hem als jongetje moeilijk laten groeien. Dan had hij nu zeker net zulk lang haar als Noof gehad en tja, een jongen met staartjes, moet misschien kunnen als hij een jaar of 18 ouder is , maar lijkt me nu nog niet zo'n succes hoor
Heel verstandig! Dan is ze helemaal hip, dit is trouwens de "ik trek vast een staartje uit" look Mét pony Alleen als het mislukt? dan krijgt ze stekeltjes?
Je wilt niet weten hoe ik achter loop. Ik kwam er vorige week net achter dat er ook telefoon zijn zonder snoer Ik spuit altijd heel veel haarlak in het haar van Marin en dan houdt ze haar krullen ook.
viva? daar staan ook altijd die baby ervaringen over melk enzo in toch? Jah, jor toen ook wel hoor, die ging met 5,5 mnd voor het eerst, maar jah jongens met staartjes idd, over een jaar of 15 haha (al kan een hanekam wel weer cool zijn..)
Shit, ook jongens met lang haar is uit de mode? Ik moet zeggen dat jij echt een geweldig mooi ventje hebt, te zien aan je banner!