Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

:$ en geen addertjes

das zeker nog een keer te doen
    maar het hotel moet dan dus nog wel

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja we hebben en datum geprikt 20-08-10 gaan we inderdaad in de dierentuin trouwen en ons feest 's avond in het kasteel hier in coevorden.
    maar alles nog onder voor behoud en familie weet nog van niks

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

oo auw
    lees zo vast wel wat er gebeurd is
    toevallig zag sam er laatst ook ongeveer zo uit die had de tuit onder haar oog gekregen toen ze voorover viel en zichzelf wou opvangen

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ooooooooooooooooo
    auw!!!
    arme meid

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

duidelijk!!!!

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat heb ik hier wel
    de 2 dames zijn een stuk pittiger
    morris is relaxter en kan heerlijk spelen
    maud kan dus niet zo goed alleen spelen en sam it er een beetje tussenin en dan meer naar maud's kant

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

sam is ook nog niet heen geweest. ik kan eindelijk staartjes maken en dat het ook nog lijkt. zal ik ze zeker aflaten knippen

8. zo, ff heel snel. heb nu antibiotica kuur gekregen.

met christian gaat het heel goed. hij mag ws donderdag naar huis. loopt alweer kleine stukjes...

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

en toen was ik bij mezelf
    groetjes

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

kijk goed nieuws
    gelukkig

minder van de blaasontsteking natuurlijk.
    hoe doe je dat met bv dan nu mag dat gewoon met ab

11. ja mag gewoon met bv

12. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het met Christian weer beter gaat en dat hij donderdag naar huis mag. Wat zal dat fijn zijn voor jullie zeg!!!!

Hopelijk voel jij je ook snel beter en slaat de kuur snel aan.

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig geweest hier, de laatste dagen. Was sinds zaterdagavond niet meer geweest, maar hoefde niet heel veel bij te lezen.
    Kom op het moment niet zo aan forummen toe, maar ja, dat komt vanzelf wel weer.
    Vandaag weer lekker gewerkt en nu vanavond nog vergadering van de MR, dus begint gelijk weer goed.
    Morgenochtend komen ze de nieuwe badkamer leveren:D

Zo...ga nu even eten koken zodat ik vanavond weer op tijd weg kan voor de vergadering. Tot morgen maar weer!

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
  15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hey Veraatje! Hoe gaat het met de kleine Teun? Is hij al helemaal gewend?

Las net dat Christian donderdag naar huis mag, dat is geweldig nieuws om te horen!!! :D

Las hele verhalen over haartjes van de dames hier, al die mooie krulletjes *zucht* zooo lief!

Moet morgen om 09.00 naar de HA, ik moest van de SEHarts met mijn duim oefenen maar als ik dat doe schiet hij weg en hoor je een knappend iets, ik voel het ook..niet echt lekker gevoel. Dus ass. van de HA gebeld, nee nee niet belasten en morgen langskomen want dan heb je kans dat er iets met een peesje of spiertje mis is..ZUCHT! :( Dus morgen word er weer aangezeten..hoop maar niet dat het zo heftig is als wat ze bij de HAP hebben gedaan.

Vanmiddag 4 nieuwe banden onder de auto laten zetten, rib uit het lichaam zo voor de feestdagen..maar het moest want het profiel werd steeds minder, en dat is ook niet fijn rijden in de winter!

Voor de mensen die nog moeten eten, eet smakelijk!!

16. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey KK ff snel want ik moet weer weg. morgen komt een kado voor jullie jullie kant uit en die kun je dan waarschijnlijk woensdag verwachten.

fijn e avond allemaal ik ga weer trainen

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Lekker eigenwijs bekkie.:D

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedenavond allemaal? Hoe is het hier?
    KK ook dat er nog bij, balen hoor:( Dikke knuf.

Hier ff een zanik bericht hoor. :x:x Mijn ouders zijn aankomende maand zoveel jaar getrouwd. Nou wij wilde iets leuk bedenken, komen we op het idee om een weekend weg te gaan met zijn allen. Nou goed, ik van alles gezocht en uiteindelijk een leuke en mooie luxe bungalow uitgezocht die betaalbaar was en niet te ver rijden (3 uur). Nou ik iedereen op de hoogte ervan gesteld (is van vrijdag tot maandag) en mijn zus was ontzettend enthousiast. Nou ik dus gebeokt en helemaal happy...Belt mijn zus (die dus ontzettend enthousiast was ) op en had de ene *($#($smoes na de andere :x Haar vriend was namelijk thuis gekomen en ik had het idee dat ze in alle enthousiasme even was ''vergeten'' om haar vriend op de hoogte te stellen van alles. Nou eerst was het de benzine, wat dat wel niet ging kosten. Toen was het de reistijd want ze hadden een kleintje (die is dan 6 maanden dus dan valt 3 uur echt wel mee) toen waren het opeens dat iedereen een vrije dag voor moest nemen. Ja UH het is toch van vrijdag tot maandag dus dan weet iedereen dat toch?!?!?! Ik dus uiteindelijk (heel onvolwassen ik weet het) heel boos even duidelijk gemaakt dat ze niet zo stom moest doen en dat ze dat allemaal maar van te voren moest bedenken:x:x Toen heb ik opgehangen. Heb ik mijn andere zus gebeld om te vragen wat zij ervan vond en die zei dat ik gelijk had en dat de vrije dagen ook geen probleem waren voor haar en haar vriend. En ook voor mijn andere broertjes en zusje ziet zij geen problemen. En dan nog, het is het laatste weekend van januari dus we hebben nog 2 maanden om voor vrije dagen te regelen:(:( Dus waar ze nou moeilijk over doet. Ik voel me nu wel schuldig want we deden erg kattig tegen elkaar maar ja, dat zij haar vriend niet op de hoogte stelt van alles kan ik ook niet helpen. Had ze maar van te voren moeten doen hoor! En ik heb het al geboekt dus ik ga het ook niet meer annuleren:x:x:x

SOrry voor het geklaag :)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Oei, ziet er erg pijnlijk uit.:(

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Patricia aaaaaaauw dat doet pijn zeg :(:( Sterkte ermee!! En hopen dat het allemaal meevalt morgen..

Share This Page