Misschien dat idd even een frisse neus je wel even goed doet! Shopze voor zodirect in ieder geval! En tja, van dat extra werken is dan idd even minder fijn gepland nu Maar misschien als je vanavond ook wat extra vroeg naar bed gaat en vandaag goed veel thee en water drinkt, je hoofdpijn morgen wel weer weg is? Knuffel voor jou!
Ivy sliep pas laat en slaapt nu dus langer dan gehoopt want we meoten straks nog naar Rotterdam naar mn moeders huis en daarna naar mn moeder. Is het heel erg een keertje als ik haar in de auto een krentenbol geef en dus gelijk weg ga als ze wakker is? Of beter om netjes boterhammen aan tafel te eten eerst? dan wordt het weer zo laat.
nou het is nu weer precies hetzelfde als gister om deze tijd. weer last van hoofdpijn en super moe. Mika ligt lekker op bed, gelukkig zonder te mokken. Hopelijk slaapt hij weer tot 3 uur.
net leon aan de foon gehad, en hij zei ook dat ik maar moest gaan liggen, dus dat ga ik dan ook maar doen. Meiden tot snel weer eens.
jammer genoeg niet nee . Als ze zichzelf nu eens konden strijken en opvouwen was het heel wat makkelijker geweest
Zo, beide dames liggen te slapen, dus ik ga ook maar ff lekker slapen. Christian vond het wel fijn dat ik ff langskwam met Maureen. Hij zegt elke keer al dat hij Esmée ontzettend mist.. Zo zielig. Die heeft hij natuurlijk al bijna een week niet gezien...
en nog 1 met grote zus, die de hele dag kusjes wil geven. ze gaat ook niet slapen als ze maureen geen kusje heeft gegeven, dan roept ze steeds: baby:
Denk dat je dit te laat leest, maar ik geef je groot gelijk om het een keer zo op te lossen hoor met een krentenbol in de auto! Is toch helemaal niet erg voor een keertje! Veel succes zo in Rotterdam en beterschap voor je moeder!
Ja, kan me voorstellen dat hij Esmée super erg mist. Moet je je voorstellen idd om je kleine lieverd zo lang niet te zien . Hopelijk komt aan dat lange wachten en vele geduld vanavond of morgenochtend een eind als Christian weer naar huis mag!! Hoe ging het nu met hem? En hoe gaat dat straks als hij weer thuis is want ik denk dat hij nog amper wat mag en veel in bed zal moeten blijven.
*smelt*!! En jeetje meid, ze doet het echt goed op je voeding!! Kan zien dat ze al goed gegroeid is!! Oh heerlijk, nog even geduld en dan zijn jullie weer heerlijk met jullie viertjes!!!!!!!!! Wat zul je daar naar uitkijken!!!!!!!!
Ahhhhhh, echt zoooo lief!!!!!!!!!!!!!! Schetig van Esmée hoor dat ze zo lief naar haar kleine zusje is!!!!!!!!!!
Inderdaad een mooie foto!! Staat Esmée erg leuk op! En wat een lekker fris kamertje zeg!!! Leuk geworden!