hij is groot zat! (wel een beetje gejat.. dus als degene van wie de taart is, er achter komt IK was het niet!)
dat doe ik s avonds wel, dan hang ik het savonds op, kan ik het smorgens opruimen (witte was dan, spijkerbroeken redden dat niet)
misschien wel dan wil ik ook taart.. wat zouden we hier allemaal rond worden zeg haha.. elke dag 10 stukken taart
ik wou het niet zeggen maar ik heb zaterdag bij H&M wel een skinny jeans gekocht en ik pas er ook nog in
ik moet "door" mn was heen, als ik het aan de deur hang, en anders kan ik bijna niet van de keuken naar de kamer maar ja.. lang leve het studenten gevoel maar ik zou ook nog even afwasen enzo, om twee uur komt er bezoek, dan moet ik toch wel klaar zijn..
geniet maar van de taart een skinny jeans? hebben ze die ook in maat 40? want ik heb bij het idee skinny toch altijd maat 36 in mn hoofd ofzo..
nou ik had ook nooit gedacht dat ik hier in zou passen....de taille maat is 33 en de pijpen zijn nauw maar het past en het staat ook nog dus ik dacht waarom niet....hoge hakken eronder en het staat super!
nutrix erdoor he? zal zo eens horen of brenden dat al mag ivm zijn medicijnen tegen het zuur etc. vind het wel een idee want heb soms wel het idee dat hij er al echt aan toe is... en ook de fruithapjes ed ook maar de kinderartsen zeiden dat ik daarmee moest wachten tot hij 4,5 maand is... maar zelf denk ik dat hij er echt aan toe is