Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 4 weken, 5 dagen, 10 uren Nog te gaan: 35 weken, 1 dag, 13 uren Vordering: 11.93% Bevallingsdatum: 01/07/2010 Sterrenbeeld: Kreeft Deze berekening bedoel ik, dit komt er bij je datum uit.. en aantal dagen van je dinges.
Kan gebeuren toch? Kan de beste overkomen! Hmm lekker Ach doet ie een keer.. dan weet ie vast wel dat het niet lekker is (mn nichtje heeft ooit een naaktslak geprobeerd.. ook jummie)
ow gadver!!! lekker slijmerig!!! maar ja ik heb een hardleers ventje... hij doet het vast nog eens!! hahahaha viespeuk!!
Mijn collegaatje is weer weg. Het was minder werk dan we dachten, dus dat is wel lekker. Mijn hoofdpijn lijkt ondertussen aardig afgezakt, maar wil toch niet al te laat gaan slapen. Arinde is echt gelijk in slaap gevallen, dus die ligt al vanaf 6 uur te slapen, dus dat is wel lekker!
haha zag ik ook al! maar de kans dat ie op Sem zn verjaardag komt is niet groot t word dan max 15 juli (of je moet toch wat langer zijn.. dan kan het wel..)
ze had ook weinig geslapen toch? nou ja als ze maar lekker doorslaapt. dan is het niet erg toch? ze zal het wel nodig hebben!!
haha, nou jah, ieder zn ding Hij komt er vanzelf wel achter dat het NIET lekker is.. En zolang het geen kwaad kan Wel knap trouwens.. vogelpoep.. meestal is het een *splash*
Gelukkig gaat het wat beter met je hoofdpijn! Das wel lekker idd, als ze dan maar niet vannacht of morgen heel vroeg wakker word.
Ze heeft vanmorgen 2,5 uur geslapen omdat ze al vroeg wakker was. Normaal slaapt ze 's middags zo lang. Maar wilde haar niet aan het eind van de middag nog naar bed doen, omdat ik bang was dat ze dan vanavond weer laat er in zou gaan. Dus het kwam helemaal goed uit. En morgen moet ze er toch om kwart voor 7 uit, omdat ik moet werken.