Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    pffffffffffff, hoop het zo!! Manlief en ik hadden het er net nog een hele poos via de telefoon over, maar dit is gewoon echt niet leuk meer zo. Het begint ons ook gewoon enorm op te breken wat de sfeer tussen manlief en mij ook niet altijd ten goede komt. Je komt gewoon bijna nergens meer aan toe. Helemaal nu hij savonds ook niet meer naar bed wil en zich dan ook bijna tot ademnood aan toe huilt als je hem laat liggen. Zucht... ben echt een beetje radeloos en weet niet meer hoe ik dit aan moet pakken. Voorheen ging hij iig nog rustig naar bed en meteen slapen maar sinds een paar dagen ben ik gewoon minimaal een uur kwijt tussen het in bed leggen en het uiteindelijk voor het laatst in bed leggen zodat hij gaat slapen. Dan heb ik de pijp al leeg en gaan we meestasl maar vroeg naar bed omdat hij rond 05.00 uur weer wakker is en dan dus ook weer gaat huilen tenzij hij bij ons in bed komt. Overdag is het zo'n mega scheet maar met slapen savonds en snachts is het echt een draakje hoor.

Vanochtend hebben we geen pap gegeven zodat we vanavond voor het slapengaan weer de fles kunnen geven, hopen dat dat helpt. En ik ga hem eerder naar bed doen want manlief dacht dat het slecht in slaap vallen kon komen door het teruggaan van de klok en dat Mees nu voor zijn bio ritme te laat naar bed gaat waardoor hij over zijn slapa heen is en moeilijker wil gaan liggen.

Sorry voor het ego berichtje hoor, maar moest het ff kwijt :)

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, die dromen van jou!!:D:D:D

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Gaat het niet goed met haar :(:(

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hmm, volgens mij moet ik toch maar een keer hyves nemen. Niet hiervoor hoor, want zo goed ken ik Niesje niet, maar ik hoor hier iedereen er zo vaak over.;)
    Sterkte voor Niesje iig!

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zo, ga ook ff douchen meiden. Tot later!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja helaas bestaat er geen gebruiksaanwijzing, zou wel handig zijn...
    Maar May had zo'n vreselijke last van zijn tanden en kiesjes...
    Hij heeft trouwens ook ngo wel moeite om in slaap te komen.
    Wij doen het nu zo: Flesje om 8 uur en in bed. Dan gaat ie uiteraard huilen, we laten hem even huilen en soms valt ie in slaap en meestal niet :p
    Dan maar weer ff eruit, rustig zitten, boekje lezen en dan gaat ie meestal wel slapen.
    We leggen hem in een romper met lange mouwen in bed omdat de cv nog aanstaat als ie naar bed gaat en als wij naar bed gaan doen we hem zijn slaapzak aan. Sinds we dat doen slaapt ie weer door. Denk dat ie erg gevoelig is voor klimaatverandering... zucht...

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ann'/
    o, niet in bad en de afwas tege']?
    IIIII

eh goed , dat was justin...

anno, niet de afwas en nova tegelijk he??

allemaal verhalen over de griepprik!! haha, er zitten virussen in die de jaren ervoor hebben rondgezworven. de nieuwste zitten er nog niet in omdat ze die gewoonweg nog niet kennen. en dat je er ziek van kan worden klopt. ik heb tot nu toe alleen stijve arm. krijg hem via mijn werk. dat van die mexicaanse prik bij kinderen hoorde ik ook pas maandag maar of dat door gaat weet ik niet.

ML, dus gewoon zelf beslissen. ze weten niet hoe erg mexicanen nu is. dus ik zou wel twijfelen over justin te laten inenten. maar ja das mjn mening. en die droom....geen idee!!!

zo verder ga ik ff niet. ga op visite bij collega die volgende week weer vaqn verlof terug komt!! (niet eerste keer hoor dat ik ga!! ;) 3e keer al.)
    dus tot vanmiddag!!!

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oja mirrem, ik zou het niet goed weten hoe het op te lossen.
    hier gaat inslapen wel goed, maar hij wordt ook meerdere malen wakker en vaak is dat met een speentje op te lossen. en als het niet lukt, ga ik met hem in de burostoel zitten en wiegen en dan na 5 minuten is hij vertrokken.
    lastig hoor!! snap nu ook waarom manlief (nog) geen tweede wilt :( dit houdt hem tegen denk ik

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou daar zou ik ook wel voor te porren zijn

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

ok dat wel
    ze weten van de ondertrouw en trouwdatum maar dat is alles :D

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

supergoed nieuws
    hoop dat er nog een beetje roze wolk terugkomt

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ik ben bang dat je daar echt super gelijk in hebt, je laatste opmerking. Dat het zeker heel veel zou schelen als Mees hier anders in was geweest :):(:(

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Whahahahahahahaa Super zeg!

Van harte gefeliciteerd!:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O ik ga gelijk even kijken.:(

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ben er gewoon even stil van, van wat ik bij ML over Niesje las.
    Het leven kan soms zo oneerlijk zijn.:(

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik lees dat het niveau erg hoog was gisteravond.:p:D

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik las het :(

net als dat jullie nieuwe auto er gauwaan komt

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ga eens wat doen want over iets meer dan een uur moet ik Maarit alweer van school halen.:)

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant

OOOw super zeg. Jullie zijn dus nu alweer lekker samen. Lekker genieten met zn viertjes!!

Share This Page