pff, moet eigenlijk nog het een en ander doen, maar heb totaal geen zin. heb mika nog eens in de tummy tub gedaan, maar hij zat dr niet lekker in haha, wou eerst niet gaan zitten, bleef gewoon staan, moet hem echt de benen onder zijn lijfje uithalen anders ging ie niet zitten hahaha. maar toen ie eenmaal zal vond ie het wel heerlijk hij heeft gelachen en gebrabbeld en wilde zich ook nog ff omdraaien , maar lukt gelukkig niet echt.
Bij de juli 2006 mama's was toen ook zo iemand......heel verhaal over kindje dat te vroeg geboren werd en later ook nog overleed....veel juli 2006 mama's waren daar toen-begrijpelijk- helemaal van over de rooie. Zo iemand is gewoon echt heel erg ziek in z'n hoofd!
Zo heb ik 't bij Rick ook gedaan hoor....gebaseerd op het zelfde idee! En hij eet nu graag fruit....daar wordt je akelig van (liefst zou hij wel de hele dag met zijn hand in de fruitschaal zitten) . Worteltjes vind hij ook erg lekker
pff, moet een sollicitatie brief schrijven, maar daar ben ik absoluut geen held in, kom nooit verder als geachte heer mevrouw haha.
graag, wil gewoon een beetje een standaard brief, die ik naar verschillende bedrijven kan sturen, aangezien ik straks ww zal krijgen moet ik 1 keer in de week solliciteren, en heb me al een paar keer ertoe gezet om een brief te tikken, maar ben er gewoon niet goed in, op internet al zo'n voorbeeld brief gevonden maar lukt me gewoon niet
Effe denken hoor, ben er al een poosje uit en open sollicitatiebrieven zijn niet altijd even gemakkelijk.....
nee dat weet ik dat het niet makkelijk is . het ergste is of het ergste, heb alleen maar een kappersopleiding gehad en ben er inmiddels weer 4 jaar uit, dus bijna geen kappers nemen me nog aan.
Geachte heer/mevrouw, Ingesloten treft u mijn curriculum vitae aan. Graag kom ik in aanmerking voor een eventuele passende functie binnen uw organisatie. [dan wat over je ervaringen en vooropleidingen vertellen, maar dat weet ik natuurlijk niet ] Wanneer u nog nadere informatie wenst, ben ik te allen tijde bereid met u hierover in gesprek te treden. In afwachting van uw reactie, verblijf ik, met vriendelijke groet, [je naam] Ik hou wel van kort en krachtig. Geen poeha, want dat wordt vaak toch niet gelezen (is mijn eigen ervaring als sollicitatiebrief ontvanger ). Dat geldt ook wanneer je gericht op een vacature solliciteerd. Geef in je cv ook aan of je in bezit bent van een rijbewijs en/of een auto en in de brief of in je cv hoeveel uur je beschikbaar bent.... Als je wilt kunnen we morgenochtend ook nog wel even samen kijken hoor .