Eigen schuld dikke bult Niet dat ik het niet vervelend voor hem vind hoor. Maar het is altijd hetzelfde. Als hij er last van krijgt dan moet ie opeens linea recta naar de tandarts. Dan geeft die hem een kuurtje en wat noodvullingen en denk je dat ie dan terug gaat om het bij te houden?? Nee hoor, dan wacht je een maand of 3/4 en dan is het weer precies hetzelfde verhaal. Hij is ook gewoon zo bang voor de tandarts, ik snap dat echt niet hoor!! En dit kost alleen maar meer geld op deze manier
goh mag ze nog niet alleen? toevallig is de moeder van het stiefdochtertje (ondertussen 8 )van mijn zusje wel zo belachelijk gewoon je laat je kind van 4 toch niet alleen naar school gaan en naar huis komen. vond ze het ook nog rar dat ze op de vingers werd getikt waarom haar dochter zo laat op school kwam
Lol, verslaafd? kwebbels hoe kom je dr bij het brood "snel voor mama door heeft wat ik dr op heb" morgen wil ze niet anders meer
en het is juist veel vervelender als je nooit gaat, word niet alleen duurder maar volgens mij ook pijnlijker!
Ja klopt. En het is voor mij idealer om naar deze opvang te gaan. Ik breng haar daar heen met de tram(2 min naar Zuid). Dan pak ik de tram naar Utrecht en stap voor school uit.