hahaha en ochtenden, klein nadeel je bent wel alleen, ach kun je altijd nog proberen een boek te schrijven, kun je er misschien nog wat mee verdienen ook
Jah, dat doe je als je 78 bent.. om alle nachten die je vroeger hebt gemist in te kunnen halen dan heb je denk ik wel alle tijd
Recht.. Ik bedoel meer, dat iedereen het mag, of niemand, er staat nergens zwart op wit, of je wel of niet "mag" klagen, en dus of je wel of niet het "recht" hebt
hahahaha dan slaap jij gezellig mee, tot 16.00 smiddags enzo lol, "te te vroeg thuis komen hoor vanvond, dan slapen jullie morgen niet lang genoeg "
Oke, daar gaan we......... hahhahaa, nou, wat ook een boel scheelt is dat je altijd wordt geremd door die 30 sec die tussen het plaatsen zitten. Snap het wel, maar vind het wel mega irritant. Zo kom ik toch nooit aan de 36.000
Nee.. daar heeft senn geluk mee gehad, die kon 24/7 berichtjes plaatsen, soms zelfs 2x de zelfde.. Maarr het lukt je wel elke dag 50 meer dan haar typen, maakt ook dat je dr inhaalt, t duurt alleen wat langer