Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik ga er weer vandoor even lekker film kijken en dan vroeg op bed! fijne avond nog! en een goede nacht!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hahahah krijg je dr van

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Doei doei! ik ga zo ook dr vandoor, ff sociaal doen met byron ;)

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    weltrusten lisette en anno!!!

mijn was is bijna klaar (alleen de sokken nog...blegh) dus ga ff tv kijken denk ik.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik zelf hoefde niet. ga in januari ofzo weer e dan is het laatste kwadrant aan de beurt voor porseleinen inlays en kroonwerk
    dan heb ik alles weer spik en span (oftewel mooi wit en geen amulgaam meer)
    maar maud ging als eerste en onder geen probleem en boven de eerste helft ging ook goed en zo ineens wou ze niet meer. huilen en dat ook alleen om een beetje wind. maar goed alles is bekeken en ze had wat beginnende gaatjes :(
    morris die zou dus daarna en die wou helemaal niet meer plus dat hij thuis al een strijd met mijn zusje om een luier had gehd en daarnaast erg moe werd. maakte hem weer to de krijser van de dag :x. maar goed we hebben het gewonnen en bij hem was alles prima :) terwijl ik bij hem juist het een en ander had verwachtdoordat hij 2 jaar lang ab heeft gehad.
    gelukkig zijn we er weer ee half jaar vanaf

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Netjes!!

Doei doei!! ik ga nog niet slapen hoor ;) :p

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja precies en daarvoor dus die dwangsom.
    een dwangsom die nu het nodig is nageleefd te worden compleet gnegeerd wordt ;):x

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus t word rustig hier
    net nu ik bij ben
    maar goed kan ik me ook iets beter achter de laptop wegslaan

9. hallo dames.

heb ik nog iets gemist?
    hier druk druk druk nu christian thuis is... het is heerlijk hem weer thuis te hebben, maar hij heeft toch nog wel heel veel pijn.

bij deze kwam ik ff langs om jeroen en susanne te bedanken voor het geweldige cadeau wat we van hun hebben gekregen. zodra ik er tijd voor heb, maak ik er een foto van, maar wat geweldig!
    dus bij deze:

JEROEN EN SUSANNE, GEWELDIG BEDANKT VOOR HET MOOIE DOEK! ! ! JULLIE ZIJN GEWELDIG! ! !

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Heerlijk dat hij weer thuis is KK. Was Esmée blij hem weer te zien? Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar dat doek.:D

11. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    alleen dat esther1986 zwanger is!! verder veel geouwehoer ed.

Wat fijn dat hij thuis is. de pijn zal nog wel ff anhouden denk ik. tis niet niks zoiets!!

12. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik ga nu echt. film kijken die ik al tachtighonderd keer heb gezien!!! maar ach, lekker ontspannend!! :D
    fijne avond en nacht iedereen!!

13. tja, de foto houden jullie van me tegoed.
    esmée vond het eerst heel vreemd. die zat ff naast hem op bed en wou er eerst niet wat van weten. daarna ging ze tegen zijn zij aan liggen en na 20 min. tot half uurtje kwam ze los en wou ze spelen met hem, maar ja, dat kon niet, dus hebben we haar steeds proberen af te leiden enz. en dat ging gelukkig wel. merk wel dat esmée vandaag wat meer van slag is dan normaal, maar ze slaapt gelukkig al lekker sinds 7 uur.. hopelijk tot morgen 7 of 8 uur :D

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Hallo is er nog iemand?

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    kk wat goed dat christian weer thuis is!
    En ben wel super benieuwd wat jullie gekregen hebben van suzanne en jeroen ;)

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

17. kwebbels

Nou je klinkt wel heel positief en dat bevordert de gezondheid ook. Het is ook allemaal erg zwaar en dan voornamelijk je verstoorde nachtrust :(:( Ik hoop voor je dat Mees lekker doorgaat slapen vanacht en jouw even lekker je rust gunt.

18. kwebbels

Gefeliciteerd kletskous..:)

19. kwebbels

Ja een hele pagina in je uppie volkletsen. Een annoniemmomentje :D Daar zijn er toch heeeeeeel wat van geweest zeg..:D:D

20. kwebbels

Ohhhhh ANNOO!!! Dat kan toch niet!!!! :$:$:$

Share This Page