KK: goed te lezen dat Christiaan weer thuis is Hopelijk knapt hij snel helemaal op en kunnen jullie lekker geniete met zijn drietjes Verder heb ik niet bijgelezen, wilde alleen even kijken of Christiaan alweer thuis was bij zijn meiden. Gister met Mees weer naar de HA geweest, de AB kuur die hij 2 weken geleden heeft gehad heeft niet geholpen HIj was zo benauwd met als dieptepunt gister. Hij gierde het uit, zo zielig. Hij heeft nu dus flixotide en ventolin gekregen samen met zo'n babyhaler (wat een afschuwelijk ding) Die moeten we nu voorlopig gaan gebruiken en de ventolin alleen als hij heel erg benauwd is.
Moest je ook een griepprik met Mees halen? Ik had wel een oproep gehad maar heb het niet gedaan. Omdat Mees volgens mij vorig jaar ook aan de ventolin zat?
Deze BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen en deze BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen
Nee Mees heeft eerder nog geen ventolin gehad, dit is de eerste keer. Hij heeft geen oproep gehad voor de griepprik, ben zelf de enige thuis die hem wel krijgt. Maar de HA begon er de voirge keer wel over om de jongens misschien vanaf volgend jaar ook te vaccineren omdat astma en bronchites bij mij in de familie veel voorkomt.
Goedemorgen allemaal Wat een supermooie doek heb je gekregen van Susanne en partner Echt heel mooi! En wat fijn dat Christian weer thuis is! Ik heb verder niet teruggelezen... Hier is alles best goed, heb alleen sinds gisteren een koortslip :x Wessel had met zijn handjes aan mijn lip gezeten en waarschijnlijk is hij er met een nageltje langsgegaan of zo waardoor de koortslip is op komen zetten want een uur erna had ik het. Een irritatie is het niet denk ik, want het zit er nu nog :x Verder een beetje gevoel dat er een verkoudheid aan zit te komen, nah ja, we zullen zien Ow ja, gister boterhamworst gekocht en dat eet hij nu van brood af, hahahaha. Brood laat hij tot nu toe liggen nah ja, anders geef ik hem straks een hele plak, daar is hij altijd blij mee. Hij zal wel denken, wat moet ik met gesneden stukjes brood, ik ben een man
he bah Mirrem.. dat mees toch nog een drama maakte.. En helemaal verrot als je man dan OOK nog eens zeurt. hier soms ook wel, hij heeft andere ideeen dan mij, maar jah, als ie het op die manier wil, doet ie het maar lekker zelf (dat gebeurd dan 1 of 2x en dan houd ie het wel voor gezien ) maar ik zou als ik jou was wel ff aangeven, dat je dat niet helemaal handig vind enzo.
leuke dingen, maar ik heb mn sint kado voor Noof al binnen En voor jor en byron koop ik denk ik een 2e wii controler *sluit dus verder mn ogen voor al die leuke aanbiedingen van je* hahaha
dat voelt altijd rot, een koortslip!! heb je het al proberen in te drogen met tandpasta? hahah dus boterhamworst lust wessel wel, nu de boterham nog
beterschap voor je mannetje!! die babyhaler is inderdaad een mega apparaat, maar bij isabella werkt het wel!
heerlijk dat christian weer thuis is!! en maureen groeit echt goed!! lekker zeg! leuke foto van esmée!!
goedemiddag. KK. had t nog niet gezegd maar we zijn blij dat ie aangekomen is en dat jullie m mooi vinden. ML. badankt voor de link esther. nog van harte met je positieve test. leuk een brusje voor Sem hier een goede nacht gehad. nikita lag er om half 9 in en werd om half 11 nog ff wakker voor een flesje en heeft daarna door geslapen tot 7 uur. heerlijk. eindelijk een nacht met een goede nachtrust. hadden we wel ff nodig. vandaag niet veel te doen. ff t huishouden en wat mallen snijden voor senn maar daar blijft t ook bij.en natuurlijk boodschapjes. ik ga nu ff een klein meisje uit bed halen dus ik ben er later weer