nou mika ligt er nog geen uur in of hij is alweer aant huilen. weet ook even niet wat ik kan doen of ja wat verstandig is. Hij ligt nu wel al ongeveer 10 minuten te huilen. Stil..huilen..stil...huilen zo ongeveer. Maar als ik er naar toe ga krijg ik hem waarschijnlijk met geen mogelijkheid meer in bed dus betekend dat ik hem weer aan kan kleden en mee naar onder kan nemen. Wacht nog tot ongeveer 1 uur en als ie dan niet stil is ga ik naar hem toe
hoi dames, mag ik nog even klagen?? vanmorgen heb ik een gesprek gehad met HR en mijn baas...blijkt dat ze vinden dat ik nergens rekening mee hou, niet flexibel ben en altijd alleen maar aan mezelf denk. ik zou niet collegiaal zijn, daarop heb ik gezegd..ik ben 2 maanden ziek en ik hoor niks van de naaste collega's...nou volgens mijn baas had dat mij een belletje moeten gaan rinkelen dat het niet goed zat op het werk wat betreft de aanpassing van mijn contract: de ingangsdatum doen ze niet moeilijk over, ik neem nu toch eerst het resterende ouderschapsverlof op, maar waar ze natuurlijk wel moeilijk over doen is de vaste vrijdag die ik graag vrij wil... dat zien ze graag anders maar dat wil dus niet ivm de oppas ik vroeg ook wat er zou gebeuren als mij dat niet zou lukken, nou dan zouden ze of het contract niet aanpassen of er was geen plaats meer voor mij hier op de afdeling :x dit doen ze alleen zo omdat ik altijd zo moeilijk zou zijn met werken en werktijden enzo nou ik kan je wel vertellen dat als ze mijn contract niet gaan aanpassen, dan haal ik de rechtsbijstand erbij want dat kunnen ze zomaar niet maken alleen als het bedrijfstechnisch gezien een groot probleem zou opleveren, nou dat heeft het ook niet in het afgelopen jaar zo.....ik moest het even kwijt :x nu ga ik weer druk op zoek naar een andere baan
wat is t rustig hier zeg, liesje. rot situatie waar je in zit zeg. weet niet wat je t beste kan doen want heb nog nooit in zon situatie gezeten
Vervelend hoor Maar ben je zelf wel een beetje flexibel naar je werk toe? Of wil je alleen dat het zo gaat zoals jij het wilt?
Ach jeetje Christiea heb je dat er ook nog bij. Heeft hij astma dan? Weet het even niet meer Hoe gaat het met je vader?
Mirrem: Wessel had gisteravond ook weer een huilavond. Wou ook niet in bed Heb hem twee keer in de box voor babytv gezet alleen dan was het goed, ow ja en een stukje brood de eerste keer We hadden hem ook maar een paracetamolletje van 60 gegeven voor de zekerheid. Rond 21.30 uur liet hij zich weg leggen met een klein flesje melk. Maar inderdaad frustrerend dan hoor! En hetzelfde is hier dan met mijn man, hahaha.
Helpt tandpasta dan? Het trekt al wat weg, dus misschien toch geen koortslip maar een irritatie van Wessels nageltje of zo.
nou ik ben zeker niet de moeilijkste...maar het gaat hun gewoon om het feit dat ik niet kan werken wanneer zij willen omdat ik dan zit met de oppas...
Bedankt voor je lieve woorden! Ik geef dat soort dingen ook altijd meteen aan aan manlief hoor, schuw echt de discussie niet en hij geeft mij dan ook altijd wel gelijk hoor, maar ik kan gewoon meer hebben dan hij kennelijk. Tja, en achteraf zegt hij dan 'ja, dat weet ik ook wel, dat jij hetzelfde hebt en het meest met hem bezig bent enzo' . Weet je, ik vind dat ook allemaal geen enkel probleem maar dan moet hij niet aankomen met dat hij het zo zwaar vindt alsof hij de enige is. Maar goed, don't worry, dat laat ik ook altijd heel duidelijk merken hoor en zeg altijd wel heel duidelijk dat hij ff normaal moet doen en zich niet zo aan moet stellen . Maar ja, daar gaan we dus weer ............... mannen . Zij hebben het volgens hun toch altijd net ff wat zwaarder, moeilijker, meer pijn, zijn net iets zieker dan ons als ze ziek zijn, bla bla. Wat nou sterke geslacht??? Ja, WIJ (juli) mama's, zijn idd het sterke geslacht
Klinkt echt super gezellig dat weekendje en idd echt iets waar ik ook naar uit zou kijken!!! Waar zitten jullie ergens dan, in welke omgeving? Mees heeft na 22.00 uur (toen ik hem eindelijk in zijn eigen bedje kon leggen en hij rustig ging slapen) wonder boven wonder goed geslapen tot 06.30 uur!!! En toen hij wakker werd, ging hij niet huilen ,maar lekker kletsen!!! Dat was dus heel fijn wakker worden voor ons!!! Ow trouwens, denk dat hij gisteravond zo gehuild heeft omdat hij iets vna buikgriep heeft. Hij was vanochtend helemaal doorgelekt, zelfs door zijn slaapzak heen, zo zielig. En vandaag ook al een paar keer waterluiers gehad met zo'n enorm weeïge geur. Gelukkig is hij verder wel goed te pas!
Komt goed, doe ik ook wel hoor laat niet zomaar over m'n kant gaan . Maar is gewoon vervelend vind ik dat ik hem er soms überhaupt aan moet herinneren dat het niet alleen voor hem vervelend is dat de avonden en nachten zo lopen, maar ook voor mij, en ook voor Mees