Yep, hij had er net voor het naar bed gaan alweer een! Dus zal toch wel iets van een buikgriepje ofzo onder de leden hebben
meiden, manlief gaat zo denk ik met de pc aan de slag (had een nieuwe processor gekocht) dus denk dat ik helaas niet meer online kan..... Iedereen alvast een hele fijne avond en nacht en tot gauw!!!!!!!
Lijkt er wel op inderdaad, of er is iets van het eten gister niet goed gevallen ofzo. Is hij nou wel lekker gaan slapen?
Haha....ja inderdaad... Denk dat dat wel een beetje bij het onderwijs hoort hoor! En ik ben nogal perfectionistisch, dus dat scheelt ook wel. Daarom vind ik het heerlijk dat ik nu maar 2 dagen werk. Dan heb ik er ook gewoon tijd voor om eens wat extra's te doen en ik vind het ook gewoon leuk. Toen ik 4 dagen werkte vond ik het allemaal best veel, want er komt gewoon buiten schooltijden nog veel extra's bij. En als je dat dan allemaal nog op die ene vrije dag moet doen, heb je nooit meer tijd voor iets leuk. Nu kan ik gewoon op mijn vrije dagen voor school bezig zijn, maar ook nog leuke dingen doen en voor Arinde zorgen. Dus vind het helemaal prima zo!
Pff heb vandaag mijn arm uit de kom gehad. Dit gebeurt helaas wel vaker bij mijn linkerarm. Als ik een bepaalde beweging maak (naar achter) schiet hij eruit. Ik heb het werkelijk uitgegild en het duurde eindeloos (leek het) voor ik hem er weer terug in had Nu dus ook echt een pijnlijke arm..En als die net uit de kom is geweest dan is het nog erg gevoelig zeg maar en de kans dat ie dan wéér uit de kom schiet is alleen maar groter. Dus nu echt ff oppassen wat ik doe. Oh en manlief is dus vandaag niet naar de tandarts gegaan. Hij was doodsbang, had er koorts van, zweette zich een ongeluk en hij dorst gewoon echt niet. Ik heb echt geprobeerd hem erheen te krijgen maar toen kreeg ik te horen dat ik niet snap hoe het is om bang te zijn.
Zo WEEKEND! Ben me toch een partijtje moe. Ga zo ook lekker met mannetje op de bank voor hij zo naar zij nwerk gaat. Vannacht lekker geslapen. Karsten werd om 22.45 uur wakker maar dat was omdat ik hem toedekte. Flesje van 90cc gemaakt en heb hem niet meer gehoord tot 6.30 uur. Zou dat nou door die slaapzak komen? Dan wil ik eerst de komende nachten ook resultaat zien voordat ik dat geloof. Vandaag lekker gewerkt. Kon zowaar mijn dag vullen. Tussendoor nog het eind gesprek gehad in het ziekenhuis met de ka over Karsten. We hebben haar het hele verhaal verteld over het ziekenhuis gebeuren want daar had zij niets van mee gekregen. Er gaat nog een gesprek tussen haar en de arts ass. komen met de manier waarop zij het afgedaan heeft. Omdat Karsten toen hij net uit het ziekenhuis was een oorontsteking kreeg en er nu ook weer tegenaan zit wil ze hem toch voor de komende maanden prefentief op de ab hebben. Ook vindt ze, omdat hij zo makkelijk virussen oppikt, dat hij de mexicaanse griepprik krijgt omdat hij er erg vatbaar voor is. Daar worden we de 5e november over terug gebeld en dan kan hij hem de 17e krijgen. Het was niet mogelijk dat ik mijn prik aan hem afstond. Al met al hebben we een goed gesprek gehad en zijn we met een goed gevoel weer huiswaarts gegaan. Alhoewel, ik terug naar mijn werk. Toen ging ik om half 6 weg. Was nog geen twee minuten onderweg en tussen 2 rotondes stond inene het verkeer stil. Ik zie een mevrouw uitstappen die zich voorover buigt alsof ze moet spugen. Dit was 2 auto's voor mij. Ik had echt zo iets van hier is meer aan de hand. Heb mijn alarm lichten aangezet en ben gaan kijken. Bleek dus gewoon een aanrijding te zijn. Iedereen stond er maar een beetje dus ik de telefoon gepakt, de 112 gebeld en de mevouw van de voorste auto bleek last van haar nek te hebben dus ook gelijk een ambu laten komen. Auto's aan de kant en zorgen dat het verkeer weer doorgang kon vinden. Tot de politie kwam ben ik bij de slachtoffers gebleven en daarna naar huis gegaan. Werd ik net door de collega gebeld die daar ter plaatse kwam dat de veroorzaakster een A-tje had geblazen en mee moest naar het bureau voor een ademanalyse. Bleek dat ze net een paar ugl te veel had geblazen.:x:x Vond het wel heel netjes dat de collega even terug belde om te informeren en hij bedankte mij hartelijk voor de hulp. Kids liggen lekker op bed dus ik hoop straks op een welverdiende nachtrust.
Lijkt me niet fijn om je arm uit de kom te hebben. Kwebbels ik denk echt dat mannetje hulp nodig heeft.
hoi hoi christiea wij hebben ventolin erbij voor in de inhalator liesje vervelend van je werk! kk mooie foto's echt een schatje!! kwebbels aaaaaaaaaauuwww!! dat klinkt echt heel pijnlijk!!
zoo heel verhaal allereerst super dat karsten weer beter heeft geslapen!! en natuurlijk dat je een goed gevoel had over het gesprek van vanmiddag! vind het altijd vreemd hoe mensen reageren bij een ongeluk ofzo, iedereen kijkt altijd maar, maar bijna niemand die iets doet.. fijne avond en hopelijk een nacht zonder onderbrekingen
Oeii...lijkt me pijnlijk hoor zo'n arm. Kun je daar niks tegen doen, nee zeker??? Lastig voor je mannetje dat hij daar zo bang voor is. Heavy hoor! En ja...het is denk ik echt moeilijk in te schatten hoe het is om bang te zijn voor de tandarts als je dat zelf niet bent. Maar hij moet toch wat? Altijd met pijn lopen kan toch ook niet?
haha jij bent zaterdag aan de beurt. hopelijk vindt je die net zo mooi als wat we voor KK gemaakt hebben
Fijn dat jullie een goed gesprek in het ziekenhuis hebben gehad. Eindelijk iemand die jullie dus serieus neemt!! Zou fijn zijn als de slaapzak de oplossing was Senn. Hoop het voor jullie! Goed dat je zo kordaat optrad bij het ongeval, en dat zo net voor je neus! Vind dat zo aso he...met drank op achter het stuur Fijne avond!!!!