Goedemorgen, hier ook weer een goede nacht gehad. Volgens mij ga ik ook de griep krijgen, want heb last van spierpijn, hoofdpijn, en huidpijn. Kan niets verdragen wat over mijn arm schuurt. Mika hoest nu ook weer als een otter dus daar zit ook iets niet goed. Moet eigenlijk nog naar het dorp het eea halen, maar heb geen auto en om met de fiets te gaan heb ik eigenlijk weinig zin in. Zal schoonmoe eens bellen wat ze doet deze morgen en of ze zin heeft om mee te gaan en of ze wil rijden natuurlijk. Oh hier staat er nu eentje te poepen, en de smurfen te kijken . Senn: wat een verhaal zeg! tjonge. En dat er dan mensen zijn die er maar naar staan te kijken (al weet ik zelf niet hoe ik zou reageren maar toch :schaam:
Tja, het is dus nog niet helemaal geweldig. Maar het gaat toch wel iets de goede kant op volgens mij. Hij was eerder toch altijd om 5 uur/half 6 wakker? Dan is dit natuurlijk wel iets beter. Maar ja...nu dus nog de nacht ook doorslapen!!
Jammer dat je niet zo lekker voelt Daantje, hopelijk valt het mee en krijgt Mika het ook niet!!! Doe maar lekker rustig aan vandaag!
Heb de kamer inmiddels al uitgebreid met een natte doek gestoft...Arinde zit in de box, dus ik ga snel de kamers boven even doen. Tot later weer!
uhhhh, die had ik ook al gemist (zeker nog niet goed wakker ) Wat leuk zeg, logeren bij een vriendinnetje!!! En? Vind hij het spannend"? is het voor de eerste keer logeren bij een vriendje/vriendinnetje of is het voor de eerste keer daar?
Ow jee, dat hoop ik niet voor je! Beterschap dan maar en doe maar lekker rustig aan vandaag! hahaha, poepen en smurfen kijken tegelijk !
Goed bezig dus! Moet ik eigenlijk ook gaan doen want straks komen vriendinnen langs dus komt er niks van. Maar ben nog steeds niet fit en eigenlijk niet vooruit te branden
nou, hihi, kon het niet laten hoor, heb ook de little people stad besteld voor MEes voor sinterklaas. Dus ML bedankt voor de tip!
Neem nog maar lekker je rust hoor, als je nog niet fit bent! Huishouden komt volgende week wel weer hoor! Hier was er ook 2 weken niks gedaan. was wel te merken hoor, vooral boven lag aardig wat stof... Zo, de bovenboel is ook gedaan. Straks nog even stofzuigen boven en beneden en beneden nog dweilen. Nu eerst even met Arinde boodschappen doen.
Haha... Bart Smit vaart wel bij het forum...zal vanavond eens even met mannetje overleggen...vind de boerderij of dierentuin van little people eigenlijk ook wel leuk en bij intertoys hebben ze nu 15% korting, dus misschien doe ik dat nog wel.
Meis doe lekker rustig aan. Ik hoop dat je schoonmoeder zin heeft om met je mee te gaan. En wat altijd bij aanrijdingen is, dat mensen natuurlijk op verschillende manieren reageren. Je hebt mensen die zoals ik gelijk reageren en actie ondernemen, mensen die alleen kijken en mensen die verstijven en niks meer kunnen/weten wat ze moeten doen. Je kan het helaas alleen maar ondervinden in een bepaalde situatie als je er een tegenkomt.
Hij wist niet hoe snel hij zich vanmorgen moest aankleden. Niet de eerste keer bij vriendinnetjes maar wel de eerste keer bij ZIJN vriendin.