Zo heb even een uurtje flink aangepoot dus tijd voor een kleine pauze. To do (anders komt het nooit af): Kattenbak schoonmaken Gasfornhuis schoonmaken Magnetron schoonmaken Tafels afnemen Stoffen Ramen lappen in de keuken Aanrechtblad en gootstenen schoonmaken Bank afnemen Opruimen Stofzuigen (als Niels wakker is) Boodschappen doen 2x toiletten schoonmaken Badkamer schoonmaken 2 wasmanden met was leegvouwen Was opruimen Tekeningen Maarit ophangen Afzuigkap ontvetten Wel even genoeg voor een dag, morgen is het toch weer allemaal vies. Nu even een boodschappenlijstje maken en de wassen vouwen dan is dat hopelijk klaar voordat ik de meiden uit school ga halen. Tot later maar weer.
schoonmoe kon niet mee, heb bij mijn ouders maar de auto gepakt en mika daar gelaten zodat ik even snel kon gaan. Kwam ik langs een kledingwinkel hadden ze best leuke kleren maar helaas had ik geen tijd om te shoppen (wanneer wel?) moet het tegenwoordig echt inplannen want heb het veel te druk
nou dat is al een hele lijst wat je al gedaan hebt zeg! Goed bezig! Ikzelf heb dus nog totaal niets gedaan. Straks als mika in bed ligt 2 manden was strijken. Oh wat mika nu aant doen is... Hij heeft een lepeltje gevonden en steekt dat steeds zover in zn keel dat ie moet kokhalzen of hoesten en moet dan steeds lachen en trekt zo'n gekke snoet dat ik ook moet lachen, dus nu denkt ie dat het leuk is wat ie doet, maar steeds als hij dat doet moet ik lachen want dat ziet er niet uit. Oh nu heeft ie de lepel weg gegooid.
oh volgens mij is er niemand meer. Trouwens, toen ik terug kwam bij mijn ouders zag ik dat mika met een broodje liep (rond half 11) en had al een hele banaan op (hier thuis ook al eentje). En nog een beker ranja. Moet ik hem nu nog een boterham geven, want volgens mij kan ie toch geen honger meer hebben dacht ik zo. We hebben ook pas laat ontbeten zo tegen half 9 kwart voor 9 vanmorgen
Da s twee talig voor het geval een engelsman hier komt.. en uhmm.. in een huis niet begrijpt (staat er al HEUHL lang..)
Sen, SEn!!!!!! ARE U THERE??????? SHOW EENS DIE TEKENING WAT SUUS EN MAN GAAN SPUITEN OP DE MUUR VAN MAARIT!!!!!!